38+ och försöker bli gravid.
Om en timme ska jag på första ultraljudet sen beskedet. Kommer vara det värsta ultraljud jag nånsin gått på... Ingen aning hur han mår i magen och är så nervös.
Nä nu vore det bannemej dags för oss!
När du flyttar ner till GBG så inboxa mig, jag tror säkert min läkare kan tänka sig att ta alla prover på dig och ge dig hjälp efter det. Man betalar ju själv för allt så hon förlorar ju inget på att göra det liksom. Kan vara skönt se hur allt ser ut, vad äggreserven är osv. Så kan även din man lämna spermaprov, det gjorde min.
Gick bra på ultraljudet idag. Olle lever och mår jättebra! Varenda del i hans kropp är perfekt!!
Ultraljud varje vecka tills han föds nu och ingen kan svara på hur allt kommer sluta, men förhoppningsvis bra och vi får ta vecka för vecka!
Magen molar och lite blod i trosan. Osäker på vad detta kan bero på och vad det betyder..om det nu betyder något. Bara att vänta och se.
Fick mens imorse. Naja, då var det 12 dagars lutealfas två månader i rad.
Hade stegring på stickan dag 11 och glad gubbe på cb dag 12. Hade en väldigt liten blödning igår men inget idag.
Ja alltid är det ju något man ska fundera över om det kan hjälpa :)
Här är jag på ÄL+5, känner inget annat än den molvärk som jag brukar ha från ÄL till mens, den var starkare förra månaden än denna. Men är ju rädd att inget ägg släppte förra månaden och därför kanske smärtan höll i sig...? Nu fick jag ju Ovitrelle och borde iaf ha lossat nåt av de två mogna äggen, så kanske därför jag har mindre ont denna gången. Bara en teori. Men de gånger jag vart gravid har jag känt mig riktigt sjuk på ÄL+4-5 ungefär. Men svårt säga, för denna gången är jag förkyld, hade en grad högre temp än vanligt igår, men tror det beror på riktig sjukdom tyvärr...ska ta ett test på ÄL+8 för att se om Ovitrelle har försvunnit ur systemet, om det är blankt så testar jag på ÄL+10, annars väntar jag till ÄL+12