38+ och försöker bli gravid.
Beklagar...fy vad jobbigt att få missfall på sin bröllopsresa
Skulle det skita sig denna gången också har vi bestämt oss för att göra en missfallsutredning privat. Är det något ni funderat på?
Beklagar...fy vad jobbigt att få missfall på sin bröllopsresa
Skulle det skita sig denna gången också har vi bestämt oss för att göra en missfallsutredning privat. Är det något ni funderat på?
Jag vet inte vad jag ska tro.... Blödde ju lite i förrgår, men igår inget och idag inget än sålänge. Fortfarande ömma bröstvårtor och mår illa...kan ju faktiskt finnas hopp trots allt att den lille stannar.
Sikta på försök 19 nu då... ljusrosa flytningar bim-3... orka jag blir så ledsen. Inte något pluss sen mf 15 maj.... bomba med tips... jag äter folsyra daglig kvinno vitamin och magnesium. Mensen är som en kl. Ägg livmoder är fint. Vad gör jag... blir så jävla ledsen
Tack tjejer. Då ska jag köra test ooj Kreml och mer piller och hoppas att det funkar. Man blir ju tokig i hela huvudet haha
Test och krämen ska det stå... jäkla mobil
Måste bara kolla med er, har Bim om 2 dagar och tog ett CB early detection test i går som visade negativt. Man ska kunna se 99% resultat 4 dagar innan bim!
Visst kan jag lägga ner hoppet helt?
De två gångerna du testade negativt, testade du med Clearblue Early då? Anledningen till min fråga är att jag testade negativt igår med CB early och var då på 10 alt 12 dagar efter ÄL. Normalt sett har jag mens på i genomsnitt 22 dgr. Nu tar jag progesterall och då förskjuts mensen men om jag ser till min vanliga intervall skulle jag ha BIM imorgon.
Var så förväntansfull denna gången och blev så besviken när jag inte såg ett dugg på stickan igår men hoppas att det var för tidigt....Ska ta billiga testers sticka på torsdag men de är ju inte så känsliga som CB early men jag har bara en sån kvar så den sparar jag gärna ett par dgr till om jag kan hålla mig
De två gångerna du testade negativt, testade du med Clearblue Early då? Anledningen till min fråga är att jag testade negativt igår med CB early och var då på 10 alt 12 dagar efter ÄL. Normalt sett har jag mens på i genomsnitt 22 dgr. Nu tar jag progesterall och då förskjuts mensen men om jag ser till min vanliga intervall skulle jag ha BIM imorgon.
Var så förväntansfull denna gången och blev så besviken när jag inte såg ett dugg på stickan igår men hoppas att det var för tidigt....Ska ta billiga testers sticka på torsdag men de är ju inte så känsliga som CB early men jag har bara en sån kvar så den sparar jag gärna ett par dgr till om jag kan hålla mig
Jag använder krämen för att förlänga min lutealfas som jag förstår är lite kort sen jag började tempa. På mig har det fungerat förra månaden med att förlänga den så istället för 22 dgr mellan mens fick jag 28 dgr och då slutade jag 5 dgr före jag fick mens. Fick en lutealfas på 14 dgr istället för 7-10 som jag haft tidigare :)
Jag börjar smörja med krämen när jag fick negativt på ÄL stickorna och kommer enligt anvisningarna fortsätta till v 12 om jag blir gravid. Blir jag inte gravid denna gången ska jag vänta tills 2 dgr efter jag fått negativt på stickan så jag inte riskerar att skjuta på ÄL för det kan man göra om ägglossning inte har skett. Man ska också kunna stimulera ÄL om man tar en liten dos dag 7-14. Om det funkar vet jag inte men blir jag inte gravid inom det närmaste kommer jag testa, funkar det så funkar det och jag har inget att förlora då tiden tickar på...
Beklagar dina mf Anna och hoppas att du plussar snart och att det går hela vägen!
Jag har tack och lov klarat mig från mf men är inne på 14 försöket och blir inte direkt yngre så jag tänkte det kunde vara värt att testa med progesterall. Har läst om flera som fått mf som ska ha lyckats med krämen så det kan säkert vara värt att pröva för din del. Jag köpte min kräm på www.femalebalanceshop.com/ Fick med instruktion om hur man ska använda krämen beroende vad man vill ha hjälp med, sen ska de tydligen vara bra på att svara på frågor också om man undrar över något.
Har också funderat på rosenrot men är osäker på om det kan hjälpa mig för det jag har läst om rosenrot verkar vara mest för de som inte har regelbunden mens och det har jag. Vet dock inte om jag har ÄL för även om ÄL tester och tempen så behöver man ju tydligen inte ha det ändå och för det kanske rosenrot kan hjälpa?