38+ och försöker bli gravid.
Börjar redan nojja... så onödigt, jag vet!
Mina bröst började ju ömma 3 dagar efter Äl. Och sen några dagar tillbaka har det avtagit successivt. Kan säkert bli så men undrar om någon har erfarenhet? Jag vet ju att missfallsrisken är större i den här åldern...
Får jag låna er tråd lite... vill bara skriva av mig...
Jag äter Rosenrot+Donaferty denna månad. Haft extrema älkänningar. Fick positivt äl-test i lördags och med tanke på mina "mag"smärtor som jag hade igår så måste ägget släppt igår....
Jag har pcos och mina ägg tillbakabildas varje ägglossning istället för att släppa... men jag misstänker att denna gång måste det ha släppts.... vad händer då, jo min make kan inte leverera... vi provade både i söndags och igår men icke! Så typiskt, tycker så synd om honom oxå han mår pest av att inte kunna stackarn...
Vi hade iaf lyckat mys på lördagen (dagen då äl test blev positivt) och hoppas och ber att det ska räcka...
Vår son blev till på 1 mys tillfälle för 5 år sedan... så visst chansen finns väl, men det känns så hopplöst...
Vill inte låta pessimistisk men det är så typiskt att det ska va då här när jag förmodligen hade en bra äl..
Vi har försökt få till ett syskon i 4,5 år... ett mf 2014 och ett IVF försök 2016 som tog sig men i vecka 13 konstaterades att fostret dött och tillbaka bildats...
Väntar på att starta upp IVF nr 2 i september, men hoppas få slippa. Gyn vill att vi försöker själva under tiden eftersom sonen blev till naturligt... men han tog oss 7 år för att bli till.
Så vi har svårt att bli med barn men hoppet är det sista som överger en ju.
Förlåt för ett långt inlägg och att jag kapade er tråd, behövde ha en klagomur bara..
Jag är 38 år och min man 45...
Kram på er och jag önskar er alla stort lycka till!