38+ och försöker bli gravid.
Man tycker ju att äl skett men kroppen är ju lite konstig ibland eller så ska ett till ägg släppas.
Man tycker ju att äl skett men kroppen är ju lite konstig ibland eller så ska ett till ägg släppas.
Ursäkta flera svar, mobilen hakar upp sig. Några dagar kvar till äl för oss. Hoppas vi får till det.
Zora förstår du är ledsen och besviken. Kram.
Att få till det ibland är svårt. Livet kommer emellan. Förhoppningsvis ikväll, äl imorgon eller tisdag.
Vi fick till det igår och förhoppningsvis imorgon också. Svårt veta när äl är. Jag brukar ju känna av den och har känt lite diffust mol för en stund sen. Tog ett test som indikerade starkare än i lördags (men inte fullt) men jag glömde bort testa igår. Tänker att stegringen varit i alla fall. Äl blir nog i natt eller imorgon.
Hemflyttad: skönt det finns på rätta sidan. Håller tummarnadet gör susen denna månad när ni har en ärlig chans.
Milou: Spännande med testandet fast det är tidigt. Testar du igen om två dagar eller redan imorgon?
Zora: Jag har också täntkt helst innan 40 men nu har jag fyllt år och vill inte ge upp än. Om det tar sig nu blir det ju först nästa år, vid 41. Tycker ni ska köra på. Förhoppningsvis tar det sig snabbt. Det kan ju bli så pga att kroppen nyligen varit gravid. Jag blev gravid igen 2 månad efter mitt mf. Skönt ni ska kolla upp imorgon hur det ser ut.
Jag tror jag har äl idag, känns så i alla fall. Så ikväll så!
Och där kom mensen. Så trött på detta.