38+ och försöker bli gravid.
Jag har ätit fyra månader rosenrot och har precis beställt hem fler. Hoppas ju det ska vara rätta hjälpen på traven. Kanske jag känner mig piggare också. Otroligt med grannen. Vilken lycka efter försökt så länge. Hoppas ju såklart på att det skulle ta sig denna månad.
Känt lite molvärk i narr men tyvärr inte riktigt stickande känslan annars hade det passat in på antal dagar efter äl. Men kände även av i fredags lite grann och det borde ha varit för tidigt.
Nykär: åk hellre till förlossningen närmare. Det verkar ju gå rätt snabbt för dig så bättre ta det säkra före det osäkra. Sist höll jag på föda i bilen, han kom 10 min efter vi kom in. Har de inget patienthotelletsom ni båda kan stanna på och samtidigt ha nära till BB?
För min del är det okej åka hem tidigare ifall allt gått bra. Ibland är BB tiden en skön bubbla men tycker inte man får vila så mycket då personalen springer in eller rumskompisens bebis gråter.
Milou3: jag har gratisfunktion av Fertily friend. Tycker den är bra för att hålla koll på äl och mens osv fast jag tempar inte. Versionen som kostar har säkert fler variabler man kan skriva in.