Too tiki skrev 2017-01-30 20:55:56 följande:
Herregud, du är ju bara barnet, jag är 44 år
Min ÄL är nog senare för att jag tog pergo denna månaden från dag 4 istället för dag 3 som jag gjorde förra månaden. Tog dubbeldos denna månad också och ev. kan det påverka så ÄL kommer ändå senare? Ska testa igen runt 23 tiden. Skulle testat vid 20 tiden men glömde av och gick och kissade, så nu får jag hålla mig igen
Haha, tack, visst viktigast är perspektivet! Jag är dock inte lika optimistisk idag som jag var för två dagar sedan, tempen ligger nu på 36,66, från 37,04 i söndags. Känner att mensen kommer imorgon! Mina cyklar blir ju bara kortare och kortare.
valere skrev 2017-01-30 21:57:21 följande:
Hej! Jag tänkte hoppa in i den här tråden, om jag får. :) Har inte helt påbörjat försöken att bli gravid än eftersom jag fortfarande är särbo, något som dock kommer att ändras inom kort. Vi vill ju båda ha barn men har inte helt uttalat när vi ska börja försöka, dock skyddar vi oss ju inte. Och när vi nu prickade in ÄL +/- någon dag senast han var här i helgen kan jag ju ändå inte låta bli att hoppas... Har en 2-åring sedan tidigare med en annan man och då hade jag hjälp av pergotime, så jag inser ju att chansen är minimal. Men lite pirrigt känns det ju nu ändå. :)
Välkommen! Vad roligt att ni ska flytta ihop!
Too tiki skrev 2017-01-30 22:27:35 följande:
Fick positivt på billiga tester och CB precis så nu blir det till att mysa :)
Äntligen, då är det bara att köra! :D