Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

38+ och försöker bli gravid.

Too tiki skrev 2017-05-03 09:03:52 följande:

Ja jag hoppas verkligen att hans förhöjda värden beror på infektionen och att de går ner igen. Har dock hittat information på nätet om att det ska påverka fertiliteten men enligt min mans läkare bör det inte göra det. Nu verkar denna läkaren inte så himla påläst, så just nu vet jag inte vad jag ska tro. Men viktigast är att det går ner igen när han ätit klart antibiotikan, även om det kan ta flera månader.

Jo jag har en känsla som jag brukar ha ett par dgr före mens. Ilar liksom i livmodertappen eller hur jag ska beskriva det och det började igår i samband med att tempen gick ner. Nu har tempen börjat gå upp, men inte uppe till vad den var innan den gick ner så vi får väl se vad den gör imorgon....

Min man har förhöjda PSA-världen o förstorad prostata, men jag blev gravid utan problem så det påverkar nog inte fertiliteten så mycket precis som läkaren sa :)

Håller tummarna för dig!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-10-01 21:30:42 följande:

Till anonym S:

Det är ju toppen! Det är precis under dem premisserna det skall vara! Funderar du själv på det så tycker jag verkligen att du skall kontakta en klinik och få info så får du se om det känns ok för dig.

Till lakritsbiten:

Du verkar inte ha läst mina inlägg noggrannt eller förstått mina inlägg! Din värld verkar vara väldigt svart-vit. Det finns många andra aspekter som du inte verkar ha tänkt på/vet att dem finns. Ditt onyanserade sätt att resonera gör att jag inte har något mer att säga dig annat än ditt sätt IRL kan skapa mycket problem för dig!

Jag vill inte hoppa på dig men jag måste säga att jag tycker att det är du som verkar vara väldigt svart-vit. Det är många i den här tråden som kämpar med alla medel och mår tillräckligt dåligt i det, utan att behövs höra att de utnyttjar kvinnor i tredje världen odyl. Varför inte hjälpa varandra med stöttning istället här inne?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Snart kanske 3 barns mamma) skrev 2018-11-12 23:56:36 följande:

Tack. Ja jag håller tummarna . Har efarenhet av att kämpa med barn frågan då min äldsta är ett provrörsbarn. Den yngsta var en hoppsan ????

Oj så det kan bli! :) Är det samma pappa? Hur gammal är yngsta?

Lycka till :)
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.