38+ och försöker bli gravid.
Hejsan, har följt den här tråden i tysthet, men vill nu komma in o ge lite hopp till
Dom som behöver. Jag fyller 43 nu om ngr dagar, har 5 barn från 21 ner till 7 år, va helt färdig när jag träffade min nuvarande sambo väldigt tätt inpå min skilsmässa, blev gravid direkt oplanerat, skulle fylla 41, alltså precis 2 år sen, men valde då att göra abort eftersom livet va kaos, ångrade mig dock när jag o mannen fortsatte träffas o blev ett par, började med p-piller men blev ändå gravid två mån efter aborten o vi blev jätteledsna o såg de som ett straff för aborten....sen har ingenting hänt. Fick igång min mens som va väldigt oregelbunden, fick nån cysta osv, bokade kontroll för o kolla mina förutsättningar. Fick reda på att mina äggstockar såg trötta ut inte mycket äggblåsor. Tog oxå ett test via werlabs o fick då reda på att mitt amh är 0,1 så jag gav upp o slutade bry mig o min mena va fortsatt oregelbunden så jag har tänkt att nu är klimakteriet nära....men i lördags så säger min yngste pojk från ingenstans ?mamma har en bebis i mage? helt olämpligt inför mitt ex o mina exsvärföräldrar på min dotters studen...jag försökte ju vifta bort o liksom sluta nu...idag va de tänkt att jag skulle ha mens på ett ungefär eftersom de varit oregelbundet, tänkte att jag testar för skoj skull o se på fasen, helt otroligt, jag plussade ett stor tydligt fett Clearblue test!! Så overkligt o jag vet ju att missfallsrisken är sjukt hög nu, men vill bara säga att ge inte upp va ni än får från läkare el provtagningar!! Kramar