38+ och försöker bli gravid.
Funderar på om jag skrivit innan i tråden.. Hoppar runt ibland och glömmer sen speciellt när jag försöker ta en paus
Funderar på om jag skrivit innan i tråden.. Hoppar runt ibland och glömmer sen speciellt när jag försöker ta en paus
I så fall tycker jag att det låter bra, det är väl precis då man kan börja se hjärtslag. Ibland senare än så. Härligt!Tror inte det, men du är välkommen!
Tack för tumhållning, tjejer!
Troligen har ni haft otur, äggkvaliteten blir ju sämre med åren. Försök leva hyfsat hälsosamt. Eventuellt ta kosttillskott. Kanske prova extra progesteron (progesterall-kräm) efter ÄL. Trombyl (eller en fjärdedels barnalbyl) nästa gång du blir gravid.Jag är lika gammal som du, två barn. Jag tar också en hel del kosttillskott, tror det blir 6-7 kapslar på morgonen och 4 på kvällen för tillfället. Hoppsan.
Jobbigt när det inte händer, men man måste väl ha lite tålamod när man blir äldre. Samtidigt känner man ju att man knappt har någon tid kvar.
Tack för pepp! Ni är söta som fortfarande håller tummarna för mig. Har inga gravidkänningar alls så mensen kommer i vanlig ordning.
Spännande håller tummarna :)
Ja, runt 36 timmar ska det väl vara. Sedan lever ägget upp till 24 timmar. Om ni orkar så skadar det ju inte att köra en gång ikväll också, eller imorgon kväll.
Eftersom testet var negativt och det mest kännetecknande symtomet för mig uteblivet har jag ju ändå varit inne på att mensen kommer i vanlig ordning. Så blev det också. Alldeles nyss syntes de första dropparna. Den här bebisverkstan är inte kul.
Jag har skickat in önskan om tid till privatgyn ikväll.
Jag har vaknat med att delar av slemproppen gått och ska in till förlossningen igen för kontroll. Kanske blir bebisar idag!
Eftersom jag inte har nått liv i väntan på bim så är Google ett ypperligt tidsfördriv... Snubblade över denna länken. Hoppas den går att få in med mobilen.
www.google.se/amp/s/healthycleanlifestyle.wordpress.com/2017/02/18/boosta-din-fertilitet/amp/