• micjos

V.17+0

Hur har ni andra det runt samma vecka? Mår bra, ganska stor mage men unga sparkar tyvärr. Känner mig inte gravid förutom magen så känns lite jobbigt men har rul på Tors så ska bli skönt och spännande! Köpt vagn (på rea) och lite kläder, och ett babynest på Tradera. Ska till Ullared om några veckor o kolla in om de har nått kul i babyväg. Detta är mitt 4:e barn. Har berättar flr de andra barnen och de är jätteglada och förväntansfulla. Men ingen annan vet eller har märkt något trots magen...

• Svar på tråden V.17+0
  • Fia 28

Jag är i v 20, mår bra men har lite foglossning ibland. Sparkar har jag kännt sedan v 15 ungefär, men inget på utsidan ännu. Magen har blivit rejält stor så oroar mej hur stor jag kommer bli efter ytterligare 20 veckor. Har inte köpt nånting alls ännu, tänkte vänta tills efter nästa ul om två veckor.

• fjanten

Är i vecka 19+5. Hade rul i vecka 18+0 och vi väntar en liten flicka. Känner massor med rörelser och små sparkar, trots moderkaka i framvägg. Magen är något mindre än när jag väntade min förra (för ett år sedan). Hoppas att denna inte blir lika stor Brösten har blivit kolossala däremot... Det hände intr förrän ca v.25 förra gången. De har väl vanan inne den här gången hehe...

• Ivana1988

Hej och grattis!

Jag går in I v23 imorgon, magen är gigantisk känner jag - är ganska kort 162 o har gått up kanske 3 kilo men folk kommer spec. män med Jäklar va stor du har blivit... vill smälla dom haha...

känner massor där inne, väntar en pojke och hade RUL I v20 - det var helt fantastiskt allt man kunde se! Har köpt lite kläder bara (några fina bodys typ o jacka) men min mamma handlar som en galning... själva tänkter vi vänta med att skaffa grejer tills v30 då vi flyttar till större..

• micjos

Kände liten svag buff igår :), min man också! Känns jätteskönt att få nått tecken. Vi har varit på ul två ggr tidigare och det har sett bra ut. Gjort nipt och väntar en pojke! (För visst är XY en pojk?!)

Ja, enorma bröst vilket jag inte gillar, är rädd för hur det ska se ut efter :/ längtar massor och barnen också men känner mig mer rädd flr förlossningen denna gången :/

• AennilKs

Jag är också i vecka 17+0 :) mycket rörelser denna gång och vi väntar en pojke! Svårt att hitta fina mammakläder då HM är rätt basic.. Allting i garderoben sitter tight runt magen (är väldig spinkig för övrigt så svårt att hitta min storlek fast med magutrymme hehe)

• Ivana1988
    AennilKs skrev 2016-09-20 09:28:37 följande:

Jag är också i vecka 17+0 :) mycket rörelser denna gång och vi väntar en pojke! Svårt att hitta fina mammakläder då HM är rätt basic.. Allting i garderoben sitter tight runt magen (är väldig spinkig för övrigt så svårt att hitta min storlek fast med magutrymme hehe)

kolla på Zalando jag hittade massor I min storlek (34) som var lite finare eller så kör jag klänningar från innan (typ Nelly.com) - kan ha på mig allt förutom mina byxor dom kan man verkligen inte knäppa:))
Svar på tråden V.17+0