Inlägg från: MiasMamma |Visa alla inlägg
  • MiasMamma

förskolan har sprutat min son utan dom sa till mig och man göra en anmälning?

Jadu ts, tragiskt med alla dessa förskolor som vaccinerar barnen varje dag i underlivet.......

Tror SVERIGE är nog världen över det enda landet som håller på så där................. 

• MiasMamma
    monkees skrev 2016-09-19 12:26:27 följande:
    Hårda tider numer. På våran tid så fick man som förälder alltid god information innan ev vaccination och man fick ge sitt medgivande. Inget barn piratvaccinerades......................................................................
    ..........och aldrig i underlivet. Men ja, nya tider.
  • MiasMamma
    Anonym (X) skrev 2016-09-19 13:40:02 följande:
    Inte läge att driva med TS.
    Jaså? Berätta mer!
  • MiasMamma
    Anonym (X) skrev 2016-09-19 13:46:31 följande:
    Ja du får ju naturligtvis håna en orolig person som inte har svenska som modersmål, ingen kan hindra dig, men det är inte särskilt empatiskt.
    Vad blir detta nu? Om någon är okunnig på det svenska språket så är det nog jag, eller hur? 

Hur många förskolebarn känner du själv som blivit "sprutat" i ljumsken för olovlig vaccination? Språket hit eller dit? 
  • MiasMamma
    Klickerträna skrev 2016-09-19 20:40:56 följande:

Nej, TS är inte med längre.
    Den här tråden borde nog bara få dö ut.
    Ingen begriper riktigt vad TS vill ha sagt/hjälp med och ingen får nåt förtydligande ändå.
    Låt det rinna ut i sanden.

När TS kan anmäla mig för OT är hon väl fortfarande med här?
  • MiasMamma

Förresten, med tanke på att du startat tråden den 17/9. Har du gjort någon anmälan nu? Vad svarade dem?

Svar på tråden förskolan har sprutat min son utan dom sa till mig och man göra en anmälning?