• monkees

förskolan har sprutat min son utan dom sa till mig och man göra en anmälning?

Fattar inte att denna tråd ligger bland "hetaste debatterna"! Ingen fattar ju vad TS menar och hon har inte återkommit med ngn förklaring.

• monkees
    Anonym (sfi) skrev 2016-09-19 00:41:37 följande:
    Jag håller med. Det ser verkligen ut som en text som någon skrivit rätt från början och sedan "dummat ner". Det är verkligen alla rätt på å, ä, ö och dubbelbokstav, som de flesta som inte har svenska som modersmål har svårt för, det borde vara fler o och e och dubbel-fel. Många grammatiska fel är sådant som de flesta får rätt och tvärt om, och en del av felen är fel fel. Det finns även gott om versaler på rätt ställen, men inga punkter, precis som när man sätter punkt, skriver nästa mening, och sen tar bort punkten. 

Nej, jag tror inte på det här. Det är för många fel, av fel slag, som när någon fejkar minnesförlust. 
    Helt enkelt ......to much!
  • monkees
    MiasMamma skrev 2016-09-19 11:56:18 följande:

Jadu ts, tragiskt med alla dessa förskolor som vaccinerar barnen varje dag i underlivet.......

Tror SVERIGE är nog världen över det enda landet som håller på så där................. 

Hårda tider numer. På våran tid så fick man som förälder alltid god information innan ev vaccination och man fick ge sitt medgivande. Inget barn piratvaccinerades......................................................................
Svar på tråden förskolan har sprutat min son utan dom sa till mig och man göra en anmälning?