Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Vem går i strumpbyxor idag?

• Anonym (Kvinna)

[quote=77394633][quote-nick]Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-09 12:18:02 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (Kvinna)

Idag har jag mina gröna på mig!

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mannen i kalasbyxor) skrev 2017-02-23 08:54:26 följande:

Haha vi har nästan samma färg....

Kul fin färg
  • Anonym (Kvinna)
    livserfaren skrev 2017-02-23 09:28:19 följande:

[quote=77439284][quote-nick]Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-23 08:32:44 följande:[/quote-nick]

Vad skulle den här tråden vara utan er 2 som håller Den här tråden levande vill bara infoga att jag älskar dina bilder o framför allt din vinkling av bilden.Väldigt sexigt gillar att se dina nylon klädda ben o framför allt dina fötter.Go on säger jag bara o ha en underbar dag.[/quote]

Tack vad kul att du tycker om bilderna. Ha en bra dag med.
  • Anonym (Kvinna)
    livserfaren skrev 2017-02-23 09:56:15 följande:

Tack vad kul att du tycker om bilderna. Ha en bra dag med.

Tack.Det är alledes för få kvinnor /tjejer som vågar visa nylon klädda ben o fötter på FL men det kanske inte är så konstigt med tanke på att det är 80 procent män här.[/quote]

Det är lite tråkigt att inte fler kvinnor Visar sina ben/ fötter . Sedan är det bra att även män vågar visa sitt. Det kanske kommer fler kvinnor framöver ja att det är många män har jag förstått! Jag visar mina ben/ fötter och sedan hoppas jag fler kvinnor vågar komma in och visa sina ben/fötter
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mannen i kalasbyxor) skrev 2017-02-23 10:17:46 följande:

Personligen vågar jag inte visa att jag har strumpbyxor under för någon förutom min sambo som bara tycker det är praktiskt.

Du Visar det här det är spännande att se dina färger .
  • Anonym (Kvinna)
    livserfaren skrev 2017-02-23 10:32:19 följande:

Det är lite tråkigt att inte fler kvinnor Visar sina ben/ fötter . Sedan är det bra att även män vågar visa sitt. Det kanske kommer fler kvinnor framöver ja att det är många män har jag förstått! Jag visar mina ben/ fötter och sedan hoppas jag fler kvinnor vågar komma in och visa sina ben/fötter

Jättebra helt rätt inställning, det är många som kollar in den här tråden ska du veta.[/quote]

Låter bra !
  • Anonym (Kvinna)
    livserfaren skrev 2017-02-23 10:52:34 följande:

Låter bra !

Håller koll på statistiken i vissa trådar o ser vilka trådar som är intressanta för mig.[/quote]

Okej den är intressant för mig då jag tycker om strumpbyxor och visar gärna färgerna .
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?