-
-
[quote=77394633][quote-nick]Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-09 12:18:02 följande:[/quote-nick][/quote]
-
Idag har jag mina gröna på mig!
-
-
Kul fin färgAnonym (Mannen i kalasbyxor) skrev 2017-02-23 08:54:26 följande:
Haha vi har nästan samma färg....
-
Vad skulle den här tråden vara utan er 2 som håller Den här tråden levande vill bara infoga att jag älskar dina bilder o framför allt din vinkling av bilden.Väldigt sexigt gillar att se dina nylon klädda ben o framför allt dina fötter.Go on säger jag bara o ha en underbar dag.[/quote]livserfaren skrev 2017-02-23 09:28:19 följande:
[quote=77439284][quote-nick]Anonym (Kvinna) skrev 2017-02-23 08:32:44 följande:[/quote-nick]
Tack vad kul att du tycker om bilderna. Ha en bra dag med. -
Tack.Det är alledes för få kvinnor /tjejer som vågar visa nylon klädda ben o fötter på FL men det kanske inte är så konstigt med tanke på att det är 80 procent män här.[/quote]livserfaren skrev 2017-02-23 09:56:15 följande:
Tack vad kul att du tycker om bilderna. Ha en bra dag med.
Det är lite tråkigt att inte fler kvinnor Visar sina ben/ fötter . Sedan är det bra att även män vågar visa sitt. Det kanske kommer fler kvinnor framöver ja att det är många män har jag förstått! Jag visar mina ben/ fötter och sedan hoppas jag fler kvinnor vågar komma in och visa sina ben/fötter -
Du Visar det här det är spännande att se dina färger .Anonym (Mannen i kalasbyxor) skrev 2017-02-23 10:17:46 följande:
Personligen vågar jag inte visa att jag har strumpbyxor under för någon förutom min sambo som bara tycker det är praktiskt.
-
Jättebra helt rätt inställning, det är många som kollar in den här tråden ska du veta.[/quote]livserfaren skrev 2017-02-23 10:32:19 följande:
Det är lite tråkigt att inte fler kvinnor Visar sina ben/ fötter . Sedan är det bra att även män vågar visa sitt. Det kanske kommer fler kvinnor framöver ja att det är många män har jag förstått! Jag visar mina ben/ fötter och sedan hoppas jag fler kvinnor vågar komma in och visa sina ben/fötter
Låter bra ! -
Håller koll på statistiken i vissa trådar o ser vilka trådar som är intressanta för mig.[/quote]livserfaren skrev 2017-02-23 10:52:34 följande:
Låter bra !
Okej den är intressant för mig då jag tycker om strumpbyxor och visar gärna färgerna .