Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Vem går i strumpbyxor idag?

KarlssonsKalle skrev 2017-01-20 12:27:38 följande:

En bild på mej hemma idag!

Fint passar med den blåa tröjan.
  • Anonym (Kvinna)

Idag blev det mina rosa nya strumpbyxor. Jag är väldigt nöjd läckert! Det finns så många fina färger att köpa som jag tänker Köpa! För mig är inte bara känslan viktig att ha på sig strumpbyxor utan även ha en färg som gjör mig glad och får mig känna mig vacker.

• Anonym (Kvinna)

Ja det är synd att utbudet till större kvinnor är begränsat! Borde inte vara så utan finnas mera utbud till större kvinnor med.

• Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-24 09:33:59 följande:

Det är också så trist att det tjockare i bomull ribbstickade eller andra mönster mycket sälla n går att hitt i dessa fina färger.... Det brukar nästan bara finnas i svart och grått...

Jag har ett par svarta lite tunnare idag, men jag postade bild på dessa för 1-2 veckor sedan. 

Tråkigt att färgutbudet är så dåligt. jag har mina rosa på mig under byxor idag.
  • Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-24 10:00:06 följande:

Japp! Som sagt så får jag köpa det klassiska ribbstickade i alla färger från webshop i Tyskland. Där det är mycket vanligt att män använder just kalasbyxor på vintern så det är i herr modell jag köper.

Du är säkert jättefin i dina rosa!

Bra att du kan köpa från Tyskland om det inte finns i Sverige . Jag tycker om att gå i det även under byxor även om det inte syns så mycket känner jag mig fin!
  • Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-02-07 12:11:42 följande:

En bild på dom! Färgen på dom är kanske inget vidare....

Huvudsaken är att dom är varma och sköna jag har mina rosa på mig.
  • Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-02-07 16:41:32 följande:

Vad gillade du färgen då?

Ingen färg jag skulle köpa men är du nöjd så är det bra det är du som använder dom.
  • Anonym (Kvinna)
    mikeonmolly skrev 2017-02-08 00:43:24 följande:

rent löjligt snygga färgkombon

Tack
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?