Inlägg från: Anonym (Man i kalasbyxor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-03 10:07:20 följande:
    Jag gillar inte strumpbyxor. Tycker de är väldigt obekväma och dessutom ett väldigt konstigt plagg. Många är sydda så det finns inget fram eller bak... Iallafall nylonstrumpbyxor. Och en kvinna har väl former oftast? I mitt fall en bak som kräver mer utrymme än fram så det blir bara konstigt. Jag förstår heller inte varför de ska sys med två sömmar fram o bak? På småbarn kan jag förstå om det är för att blöjan ska få plats, men på vuxna? Ribbstickade tycker jag sticks och kliar så de går helt bort för mig. Jag är enormt känslig i huden. Klipper bort alla lappar i kläder osv :)

Så nej.. jag avstår strumpbyxor. De få ggr jag fryser blir det långkallingar. Men det är inte ofta.
    Det sk kliande ribbstickade sk kalasbyxorn minns jag också kliade som pojk (då man var tvungen att ha dom).
    Numera är dom precis lika sköna som vanliga långkalsonger. Och dom har fram och baksida för att passa formen på män och kvinnor.
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-03 10:25:39 följande:
    Ok, det är ju bra :)

Men jag avstår ändå ;)
    Du skulle prova! Så varma och sköna!
    Inte alls så som jag minns detta hatade plagg som alla killar använde upp till 10-11års ålder när jag var ung.

Dom här har jag på mej idag när jag jobbar hemma! Jättesköna och varma!
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-04 07:02:51 följande:
    Ännu en orsak till att jag inte gillar dylika plagg. De sitter aldrig bra och halkar ner ideligen :D
    Kalasbyxor hasar inte ner, numera!
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-05 10:05:19 följande:
    Du behöver ju inte vara taskig bara för att strumpbyxor inte passar på mig och mina "feta" lår.

Och nej dina leggings kanske inte ser ut som på bilden, men det gör mina. Och mina "feta" lår, för att inte tala om mitt "feta" arsel, behöver mer figursydda plagg! Ett par strumpbyxor som passar mig bra på nedre delen av benen sitter tight så in i den över låren. Och passar de över låren så sitter de löst och blir korviga runt vaderna.

Och vad gäller "kvinnliga former" så kan de se enormt olika ut! Dina passar tydligen för strumpbyxor, men det gör inte mina "kvinnliga former".
    Det finns väl större storlekar på kalasbyxor i alla fall vad jag har sett?

Gillade du förresten dom jag hade i går?? Fin bild tycker jag själv!
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-05 10:37:28 följande:
    Ja det finns större, men det är som jag skrev tidigare, att då sitter de löst runt vader o fötter. Men det är inget problem ju... jag vill inte använda såna ändå.

Idag har vi -11 och blåsigt, och jag har inte ens leggings eller långkalsonger på mig, för jag tycker det känns tjockt och obekvämt.

Jag läser här bara för att det är ett intressant fenomen, speciellt att så många män själva använder strumpbyxor.

Bilden var säkert fin för den som gillar att se en man i strumpbyxor. För mig var det mest bara en bild. :)
    Strumpbyxor är ju den vanligaste fetishen i Sverige hörde jag på "Fråga Olle".

Tänkte mer att "bulan" var fin? Det var ju en tjej tidigare i tråden som ville se mer av den...
    livserfaren skrev 2017-01-05 11:53:57 följande:
    Ok jag har en fetisch för alla former av nylonisar bara dom sitter på en tjej för övrigt har jag flera andra fetischer också men jag har en stark förkärlek till nylonisar på tjejer alltså vill bara förtydliga.
    Vad är det för fel på en rejäl ståkuk i ett par kalasbyxor då? Kolla min senaste bild... Inte rejäl men lite halvstyv var den...
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-06 19:49:24 följande:
    Snygg färg på strumpbyxorna du har
    Tack! Vågar dock bara ha dom röda när jag är ensam hemma....
    Tanten vet bara om dom bruna, blåa och svarta.
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-06 20:01:36 följande:
    Har själv beställt ett par i rosa färg tunnare snyggt
    Tack för läckra bilder!
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-06 20:56:13 följande:

Jag tycker det är så läckert när man har färger på sina strumpbyxor män som kvinnor. Inte bara svarta och bruna. Gula, rosa , röda , gröna, oranga, lila , benvita m.m jag använder gärna färger som inte bara är svart och brunt

Skoj!!! Jag vågar inte visa min tant mina röda eller rosa som jag har på mej när jag är ensam hemma.

Ser fram emot dina bilder! Du har jättefina ben!
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-06 21:58:02 följande:
    Tack Vad synd de var fina inget att skämas för.

Mina mörkblåa strumpbyxor jag har de är också fina
    Jättehärliga!
    Ser nu att "bullan" kanske var lite för mycket. Hoppas den inte störde dej!
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-06 22:34:21 följande:
    Absolut inte jag stördes inte av det. Jag blev glad över färgen på strumpbyxorna att en till vågade ha färg på sig. De vanliga färgerna svart och brunt är fint men att kunna ha andra färger är snyggt.
    Du kanske tom gillade den?
    Tyvärr är det så himla svårt att hitta annat än grått svart och vitt i Sverige.
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-06 22:59:24 följande:
    Det är inget fel i när en man ser bra ut i färgen han har på sig övrigt. Det är sant jag har fått beställa några av mina strumpbyxor jag har kollat i affärena i stan de har mönstriga och svarta, bruna någon röd, den blåa hade de. De andra fina färgerna jag vill ha fanns inte men det gör inget jag har hittat fina färger att beställa på internett.
    Menar du kuken?
    Själv brukar jag oftast beställa mina färgglada strumpbyxor eller kalasbyxor från Tyskland där dom har ribbstickade (som jag föredrar) i alla färger. Dessa är dessutom för män.
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-06 23:24:49 följande:
    Ja det menade jag bulan helt okej som färgen du hade på strumpbyxorna. okej Tyskland jag hittade mina på en svensk sida som jag beställt av nu och kommer beställa mer färger av.
    "tyvärr" är min kuk kanske lite för stor,min sambo klagar dock inte.

Fina strumpbyxor du har beställt! Jag använder bara strumpbyxor i bomull och helst ribbstickade eftersom jag har dom bara för at inte frysa.
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?