Inlägg från: Anonym (Kvinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnan)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-21 11:08:18 följande:

Ser fram emot att se bilder när dom kommer!

Ok, här kommer mina. I dag vågar jag INTE ta av mej skorna vid skrivbordet vilket jag gör annars på jobbet....

Snygga vad är dessa köpt ? blir faktiskt sugen på något liknande. Det kommer bilder lovar det förstår jag behåll skorna på verkligen snyggt synd att sambon inte kunde ha dom men då får du använda istället .
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-21 11:47:51 följande:

Tack!

Vad menade du med "förstår jag behåll skorna på"?

Jag köpte dom faktiskt på Maxi förra vintern.

Inget illa menat man kanske inte alltid vill visa vad man har på fötterna . Okej maxi har fina saker också
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-21 12:17:06 följande:

Det är exakt min tanke också.....

Nu skall jag dra hemåt och ta av jeansen direkt efter ha satt på kaffet. Sedan kommer jag gå och se dessa strumpbyxor resten av dagen.

Brukar allvarligt bli rätt kåt av se mej själv i lite kinky strumpbyxor, så det kommer nog bli trevligt där hemma om en stund.

Gott med kaffe skönt att kunna gå i strumpbyxorna utan byxor . Okej jag kan förstå känslan lite inte så att jag blir kåt på mig själv men tycker jag är otroligt vacker i strumpbyxor och jag tycker om känslan av nylonet mot benen .
  • Anonym (Kvinnan)

Idag kom dom strumpbyxorna i brevlådan väldigt fina !

]

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-21 19:17:27 följande:

Ser fina ut! Det ser nästan ut som det har snöat på dom....

Tack jag tyckte det med att det ser ut som det snöat på dom.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (bellinda) skrev 2017-12-22 07:05:03 följande:

Sällan man hör kvinnor tala om det behagliga och sköna i att ha nylonstrumpbyxor. De flesta jag överhört har mest haft negativa åsikter, tyvärr. Men det ÄR kittlande skönt och behagligt iaf om man undviker lösa, sladdriga flerpacksvarianter utan allt vad spänst och lyster innebär. Därför blir det idag Keifer 15 den under jeansen. Färgen är Antracit, helt i gråskalan.

Så sant finns de som har negativa åsikter vilket även jag hade tidigare . Men jag efter börjat bära nylon tycker att det är behagligt håller med kittlande skönt .

Fina strumpbyxor !
  • Anonym (Kvinnan)

Idag blev det mina rosa strumpbyxor under kjolen .

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-23 19:15:50 följande:

Fina! Idag är första dagen på knappt en månad som jag INTE har strumpbyxor...

Tack lite variation för dig då inga strumpbyxor idag .

Jag har mina bruna imorgon de glittriga
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (A) skrev 2017-12-24 10:31:18 följande:

Älskar strumpbyxor och stay Ups i alla material färger och mönster !! :,)

Härligt finns så många fina mönster och färger .
  • Anonym (Kvinnan)

God jul mina idag är glittriga strumpbyxor

• Anonym (Kvinnan)

[quote=78301428][quote-nick]Anonym (Strumpan) skrev 2017-12-24 10:25:25 följande:[/quote-nick][/quote]

Fint strumpan

• Anonym (Kvinnan)

[quote=78301480][quote-nick]Anonym (Strumpan) skrev 2017-12-24 10:58:08 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-25 20:32:39 följande:

Du är så fin som alltid! Det blev inte dom bruna då?

Har varit strumpbyxlös fram till kl 4 idag då sonen drog iväg. Tog på mej ett par röda ribbade mm från Lindex och njöt av att få vara lite ensam, det slutade som vanligt....

Tack ! nej igår blev det de glittriga på julafton .

fin färg röda skönt för dig vara lite själv .

Idag blev det svarta strumpbyxor på mig
  • Anonym (Kvinnan)

Idag blev det mina pearl färgade

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (bellinda) skrev 2017-12-26 17:06:25 följande:

Tog ett par i färg Marbella idag. Mycket snarlika Pearl. Det har funnits drösvis olika nyanser i närheten av dessa. Alla med primär uppgift att sminka och försköna kvinnoben. Att tro att de döljer hårstrån eller annat är fel. Däremot jämnar de ut nyansskillnader och blanka partier av huden väldigt bra.Det här hala, tunna garnet i 20 den är dessutom löjligt obefintligt och "intigt"

mot huden. Vi är uppenbarligen minst några stycken som håller på i skuggvärlden. Jag tror mig ganska säkert veta att ingen vet varför.

mycket fina väldigt likt pearl .
  • Anonym (Kvinnan)

Gott nytt år alla !

Idag blir det mina svarta strumpbyxor 40 denier som jag har på mig.

Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?