Inlägg från: Anonym (Man i kalasbyxor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Blä) skrev 2016-12-19 13:07:10 följande:
    Tråden handlar om vem som går i strumpbyxor idag. Det står inte att man måste gilla strumpbyxor? Du bör nog kolla upp ordet bitterhet. :)
    Japp! Det är en tråd för oss soiom gillar att ha strumpbyxpr på oss eller se andra I det.
    Vet inte vilken kattagori du tillhör som tex. kritiserar min bild för att man ser labeln I mina jeans......
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-12-19 13:20:19 följande:
    Du kan få bilden via Linnea20 här som fick den för ett tag sedan om du vill se den?
    Linnea1994 skulle det vara....
    Anonym (Man) skrev 2016-12-19 13:22:16 följande:
    Jag tror att det inte är alltför ovanligt. Min fru brukar ha stay ups på sommaren och ibland också andra årstider. Enligt henne är det andra på kontoret som har det mera frekvent.
    Sommaren??? Tycker annars att tjejer går helt barbenta under kjol/klänning då.
    Glinda från Oz skrev 2016-12-19 14:21:04 följande:

Jag har det, hurså?

Lägg gärna ut en bild!
    Vad har du för några mer detaljerat annars?
    Anonym (Blä) skrev 2016-12-19 16:40:11 följande:
    Strumpbyxorna hade jag inget emot att se, men det står inget i trådstarten om att visa sitt kön här.
    Nu var ju inte könet så synligt, vilket inte var meningen att det skulle vara överhuvudtaget! Vilket kan ses på min andra bild att det inte är.
    Hoppas du tyckte dom var fina I alla fall!
    Anonym (Missen) skrev 2016-12-20 15:57:40 följande:

Ni män som gillar nylon, eller strumpbyxor av annat material, på en kvinna... Är det enbart sexuella orsaker som ligger bakom det då? För det känns som att nylon förknippas med sex och kåthet bara :/

Jag kan ju tex tycka att olika klädesplagg är snygga på en man, men det innebär inte att jag blir sexuellt attraherad så fort jag ser en man i sådana kläder.

För mej spelar det ingen roll om det är nylon eller tjocka kalasbyxor. Det framhäver formerna av kvinnans ben!
    För egen del använder jag bara kalasbyxor för att inte frysa, ett jävligt skönt och praktiskt plagg.

Jag har på mej ett par svarta tjocka idag. Kanske återkommer med bild under dagen.

Verkar inte vara många som har strumpbyxor mer än jag nu i kylan...
    Har ett par tjockare gråa under idag. Hittade dem för 99kr på HM häromdagen.

Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-02 10:59:47 följande:
    Vad ska du ha på dig om det blir 10-15 grader minus? Eftersom du haft strumpbyxor under när det varit plusgrader? Om du nu inte bor i norra Sverige förståss, för då har det väl varit minusgrader ett tag.
    Jag har olika tjocka strumpbyxor. Jag är rätt frusen av mej och har alltid strumpbyxor under när det är kallare än 4-5+. Nu har det väl i och för sej varit runt noll eller flera minusgrader som idag här på västkusten senaste veckan.
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-02 14:47:38 följande:
    När det närmar sig -10 då kanske jag tar på mig långkallingar eller något liknande under om jag ska vara ute. Men inte annars :). Eller jo... när vi är på speedway och det är slutet på säsongen. Då behövs något under jeansen för att hålla värmen på kvällen.
    varför inte ett par tjocka strumpbyxor i stället? Mer praktiskt tycker både jag och min tant.
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?