Inlägg från: Anonym (Man i strumpbyxor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man i strumpbyxor)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 11:46:46 följande:
    Okej då förstår jag vad tycker de när de ser dig tittar de ?
    Jag har inte en aning vad dom tycker... En vet jag ryggade till lite då jag lämnade rummet hon skulle städa i.
    Kan säga att det kändes väldigt pirrigt första gången jag visade upp mej för en annan okänd tjej i strumpbyxor!
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 12:34:37 följande:
    Det är inte så vanligt att man ser män i strumpbyxor men fult är det inte .

Det kan jag förstå att det var och nu även i tråden har du visat dina kalas byxor .
    Första gångerna brukade jag ha ett raggsockar över så man inte kunde vara 100 på att det var strumpbyxor. Men kalasbyxor ser ju inte riktigt ut som långkalsonger eller träningstights....

Ända problemet är att jag aldrig har kalsonger under strumpbyxorna och att kuken syns ganska väl så jag får alltid skyla mej med en längre tröja då dom kommer.
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 14:55:46 följande:

[quote=78291367][quote-nick]Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-20 12:40:56 följande:[/quote-nick]Första gångerna brukade jag ha ett raggsockar över så man inte kunde vara 100 på att det var strumpbyxor. Men kalasbyxor ser ju inte riktigt ut som långkalsonger eller träningstights....

Ända problemet är att jag aldrig har kalsonger under strumpbyxorna och att kuken syns ganska väl så jag får alltid skyla mej med en längre tröja då dom kommer. [/. Okej bra att du använder en längre tröja sjystare mot de som städar sedan kollar de säkert också lite annorlunda .

Jag vill ju absolut aldrig utsätta någon för något sexuellt som att visa kuken!
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 17:48:46 följande:

Man blir så otålig när man väntar på strumpbyxor man beställt de är på väg nu kommer man kolla brevlådan noga och hoppas de kommer innan jul!

Var i från har du beställt dina strumpbyxor?
    Jag brukar ju beställa mina ribbstickade kalasbyxor i alla färger från Nordpol i Tyskland (deras återförsäljare). Det brukar ta högst 5 dagar att få dom då.

Var har du på dej idag? Idag är jag ännu mera kinky under kan jag säga....
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 10:41:20 följande:
    Evas underkläder är dessa beställt gråa gnistrande strumpbyxor nu till jul och nyår . Intressant vilken färg blev det idag för dig ? Svarta denier 40 under byxorna har jag idag
    Har du aldrig några mönstrade?
    Själv blev det ett par lite tunnare idag för jag trodde det skulle vara lite varmare ute. Jag köpte ett par sexiga till sambon som jag ville att hon skulle ha på vintern. Men dom var alldeles för stora så jag fick ärva dom. Kan ju inte påstå att dom är så manliga....
    Tog faktiskt en bild i morse innan jag tog på mej jeansen om du vill se.
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 11:04:34 följande:
    Jag ska köpa mönstrade har kollat på några fina . Okej om du vill visa så tittar jag
    Ser fram emot att se bilder när dom kommer!

Ok, här kommer mina. I dag vågar jag INTE ta av mej skorna vid skrivbordet vilket jag gör annars på jobbet....

Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 11:42:46 följande:
    Snygga vad är dessa köpt ? blir faktiskt sugen på något liknande. Det kommer bilder lovar det förstår jag behåll skorna på verkligen snyggt synd att sambon inte kunde ha dom men då får du använda istället .
    Tack!
    Vad menade du med "förstår jag behåll skorna på"?

Jag köpte dom faktiskt på Maxi förra vintern.
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 12:08:44 följande:
    Inget illa menat man kanske inte alltid vill visa vad man har på fötterna . Okej maxi har fina saker också
    Det är exakt min tanke också.....

Nu skall jag dra hemåt och ta av jeansen direkt efter ha satt på kaffet. Sedan kommer jag gå och se dessa strumpbyxor resten av dagen.

Brukar allvarligt bli rätt kåt av se mej själv i lite kinky strumpbyxor, så det kommer nog bli trevligt där hemma om en stund.
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 12:40:33 följande:
    Gott med kaffe skönt att kunna gå i strumpbyxorna utan byxor . Okej jag kan förstå känslan lite inte så att jag blir kåt på mig själv men tycker jag är otroligt vacker i strumpbyxor och jag tycker om känslan av nylonet mot benen .
     Ja det lilla förbjudna samt ollonet mot strumpbyxan gör mej lite vild....
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 16:01:54 följande:

Idag kom dom strumpbyxorna i brevlådan väldigt fina !

]

Ser fina ut! Det ser nästan ut som det har snöat på dom....
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-22 11:51:14 följande:

Idag blev det mina rosa strumpbyxor under kjolen .

Fina! Idag är första dagen på knappt en månad som jag INTE har strumpbyxor...
    Anonym (Strumpan) skrev 2017-12-24 10:58:08 följande:
    Jag kan tänka mej att du hade en rejäl ståkuk i dom.....
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-24 10:53:43 följande:

God jul mina idag är glittriga strumpbyxor

Du är så fin som alltid! Det blev inte dom bruna då?
    Har varit strumpbyxlös fram till kl 4 idag då sonen drog iväg. Tog på mej ett par röda ribbade mm från Lindex och njöt av att få vara lite ensam, det slutade som vanligt....
    Anonym (Strumpan) skrev 2017-12-25 20:47:54 följande:

Klart de va man i strumpbyxor slutade som för dig ... go jul...

Synd att man inte kunde se överdelen av dina strumpbyxor....
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?