Inlägg från: Anonym (Kvinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnan)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-18 10:23:50 följande:

Röda strumpbyxor är riktigt fint och sexigt!

Tack jag gillar rött också det är en fin färg.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-18 11:14:55 följande:

Håller med! Har själv ett par röda kalasbyxor, men dom använder jag bara i smyg....

Idag har jag ett par svarta lite udda ribbade som jag faktiskt (eller om det var sambon) köpt i Sverige.

jag tycker rött även är fint på män.

Nu i jul så kan du använda dom många bär rött då får du en bra anledning att ha rött .

Svarta är fint också
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-18 12:03:04 följande:

Tog en bild på toa nyss. Så mjuka och sköna och lagom tjocka för 1-3 plusgrader.

Fint ! Förstår att det är skönt ha nu när det är kallt , själv har svarta under byxorna 40 denier
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Nina Kanin) skrev 2017-12-18 17:47:38 följande:

Jag tycker det är fult med röda strumpbyxor, på alla över 5 år. Tänker på pippi pelikan.

Vilken tur att vi alla är olika smaken är som baken olika.

Jag tycker om färger och många med mig har sett flera kvinnor med färgade strumpbyxor ej enbart svarta eller gråa .

Vilken tur att vi som tycker om strumpbyxor med färger finns även över 5 år vilken tur att vi kan prata i tråden också .
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-19 10:32:36 följande:

Bra sagt!

Det är så jädra tråkigt i Sverige där det i princip bara går att köpa gråa, vita eller svarta strumpbyxor!

Vet inte vad personen gör i tråden alls när hon verkar ogilla strumpbyxor...

Det är en vanlig färg gråa , svart, vita på strumpbyxor !

Men såg att Lindex börjat få in mera färger och mönster på sina strumpbyxor jag får ta mig dit sedan finns det sidor på internett där utbudet är bra.

Lite konstigt är det att man vill diskutera i en tråd om något man inte tycker om strumpbyxor , många av oss som är inne på tråden är det för vi tycker om strumpbyxor och då är det kul att diskutera med andra med intresset .
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-19 11:07:01 följande:

Precis min tanke! Men det är så typiskt svenskt att vara lättkränkt eller vilja gnälla på andra som inte har samma åsikt....

Stämmer bra med Lindex! Hittade typ kalasbyxor i rött och blått där för någon månad sedan.

Vad har du för strumpbyxor idag? Själv kände jag mej jävligt kinky i morse och är klädd därefter under...

Idag blev det mina coffe bruna under kjolen .

Lindex börjar få bättre utbud innan var det mest svarta , gråa kul att du hittade kalasbyxor där .

Jo det är mycket så många gnäller på forum på de som inte har samma åsikt jag tycker inte mindre om strumpbyxor eller olika färger på strumpbyxor för någon inte tycker som mig.

Jag använder detta och kommer fortsätta med olika färger och mönster som jag ska inskaffa jag älskar känslan av nylonet , jag tycker det är snyggt jag tycker om den lena känslan på benen
  • Anonym (Kvinnan)

Vilken färg har du idag (man i strumpbyxor? )

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-19 12:04:19 följande:

Använder du bara nylon? Aldrig sk kalasbyxor?

Här kommer en bild på kinky-jag!

Såg bilden nu jag har nylon i olika denier snygg färg
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-19 12:11:20 följande:

Jag tror att det är rosa, men är delvis färgblind så dom kan ju ev. vara cerise också, vad säger du?

Du svarade aldrig på om du bara använder nylon och aldrig sk kalasbyxor?

Jag använder bara nylon inga kalasbyxor . cerise tycker jag det ser ut som snygga var de
  • Anonym (Kvinnan)

Jag har mina coffe bruna idag jag tycker om denna färgen och tycker jag blir fin i dessa.

Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?