Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

Vem går i strumpbyxor idag?

Så många tjejer jag sett i Stockhiolms innerstad idag med svarta nylonisar såå sexigt.Blir såå kåt.

• livserfaren

[quote=77200348][quote-nick]BBWLady skrev 2016-12-08 11:09:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Härligt gärna fler bilder tack.

• livserfaren
    BBWLady skrev 2016-12-08 18:14:02 följande:

Jag undrar... Ni som tänder på nylon tex. Räcker det att se en kvinna i nylonstrumpor för att ni ska tända till? Jag menar.... Blir ni tända oavsett hur resten av henne ser ut?

Man tycker väl inte att alla människor är sexuellt attraktiva bara för att de trätt på sig ett par nylonstrumpbyxor tänker jag? Eller? :/

Bra fråga Självklart har resten av tjejen avgörande betydelse men det första jag tittar på så är det benen o fötter sen ansiktet o kroppen.Men det faktum att hon använder nylonisar gör det mycket mera intressant.Sen kommer utseendet beteendet o charm o öppenhet som är väldigt viktigt för mig.
  • livserfaren
    BBWLady skrev 2016-12-08 20:13:46 följande:

Tänkte väl att det borde mer till än bara nylon :). Det är lite svårt i sådana här forum att se helheten ibland. Det blir lite tvådimensionellt kan man väl säga.

Jag förstår det själv är jag mest fascinerad av tjejers fotsulor såå sexigt.Därför älskar jag när tjejer har typ sandaletter träskor flipflops o s v.
  • livserfaren
    Anonym (Blä) skrev 2016-12-09 13:44:13 följande:

För mig är den för stor. Jag föredrar lite mindre.

Det behöver man inte vara professor för att förstå.Är inte i närheten ens men absolut tillräcklig för min tjej.
  • livserfaren
    Anonym (Blä) skrev 2016-12-09 14:00:54 följande:

Ja, det är inte kul när det gör ont och att inte kunna göra allt man vill och ha roligt.

Du har så rätt.Förstår dig självklart.
  • livserfaren
    Anonym (Blä) skrev 2016-12-12 11:48:51 följande:

Många kör säkert tajts.

Säkert men föredrar om tjejer har nylonisar tycker det är mycket sexigare.
  • livserfaren
    Anonym (Blä) skrev 2016-12-12 13:19:41 följande:

Jag förstår det men det ändrar ju inte på faktumet. :D

Ok undrar om du har rätt bara Jag jobbar ofta i kontorsmiljöer o där har dom flesta tjejer kjol o nylonisar riktigt upphetsande faktiskt.
  • livserfaren
    Linnea1994 skrev 2016-12-12 13:26:19 följande:

Vad skulle vara fördelen med tajts? Där jag jobbar har nog alla strumpbyxor när dom har kjol, har inte sett något annat.

Du jobbar säkert på konor antar jag.
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?