anton999999 skrev 2017-02-10 04:47:18 följande:
Strumpbyxor är konstigt nog superupphetsande.
Jag köpteen drös till tjejen och testade stryka textillim runt grenkilen och smälte ett hål med lödkolven för att kunna jöka. Tjejen skrek rakt ut när jag gjorde hålet i helt nya sexiga tradera strumpbyxor för 30 spänn och tänk så skönt sexet blev. En dag när jag tiggde om att hon skulle ta på dom så började hon istället dra på dom på mej. Gud vad skönt och när en el båda har strumpbyxor låter det mycket mindre smackande och vi kan leka mycket mer utan att ungarna hör det. Nu när jag är ensam hemma så händer det att jag tar på strumpbyxor och stoppar in wevibe i baken o går omkring. Ang vet att det är skumt ifrån en macho som jag men va fan jag gillar att laborera o njuta.
Jag började av ren nyfikenhet.Riktigt vad som lockade eller krokade mig vet jag såklart inte, men det började redan innan jag fyllt tio år.Det var också i den åldern jag för första gången drog på ett par tunna nylonstrumpbyxor. Upplevelsen var alldeles överväldigande.Så skönt och behagligt. Det speciella, frasande ljudet när benen korsas upplevde jag också som mycket lockande. Liksom ljudet av klackade pumps som bankar i en korridor eller nåt. Att laborera i egen, förbjuden regi har sin poäng fast jag är ändå mest lockad av att se och höra tunna strumpbyxor på kvinnoben. Det är där dom gör sig bäst tillsammans med kjol eller klänning och klackade pumps, stövlar, trätofflor eller sneakers.
Det borde rimligen vara ganska många i min generation som har detta intresse om man betänker att vi vuxit upp i en tid när nylonstrumpbyxor var vardagsmode.
Bifogar en bild från en konfirmation 1970 någonstans i Sverige. Det skulle kunna vara varsomhelst egentligen. Korta klänningar och samtliga flickeben i tunna strumpbyxor.Vid den här tiden var 30 denier och tjockare nånting som hörde hemma på ålderdomshemmen. Ribbstickat var nånting som Ingela, en flicka i klassen, vägrade ta på sig för att det var "fult". Härliga tider!
Som dagens hyllning blir det ett par Hudson Sit i Helancagarn från 1971. Färgen är
Safari, den höstens modefärg. Inköpta på ebay i Tyskland. Där vimlar det av gamla modeller och färger till salu för rimliga pengar.