Inlägg från: KarlssonsKalle |Visa alla inlägg
  • KarlssonsKalle

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-11 10:58:30 följande:
    Han kanske tyckte om strumpbyxor fast han var homosexuell han hade strumpbyxorna under ett par korta byxor så Man såg dom. Det var inga strumpor strumpbyxor det sa han själv att Han var homusexuell vet jag då jag träffade honom och andra hbtq-personer på en träff jag är inte hbtq-person själv
    Ok jag förstår.... Det är nog lite ovanligt annars att våga visa att man går i strumpbyxor om man inte är transa.
  • KarlssonsKalle
    i-o skrev 2017-01-11 11:37:08 följande:
    Manligt enligt gamla deviser.
    Hur menar du?
  • KarlssonsKalle
    LadyB skrev 2017-01-11 11:43:59 följande:

Tror han menar såhär..

Så du tyckte också jag var "läcker i mina rosa?
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-11 11:43:00 följande:
    Han är den första jag träffat som vågat som bög. Jag har träffat andra bögar de har inte haft strumpbyxor!
    Jag tror annars inte att det finns något samband mellan att vara bög och att gilla strumpbyxor.

När jag ser lite på dina bilder så slår det mej att du verkar vara en mycket kåt kvinna....
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-11 12:34:10 följande:

Jag har mina gröna på mig idag .

Vad har du på dej idag?
    Du ville inte svara på min andra fråga....
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-12 09:52:08 följande:

jag gillar strumpbyxor med färg . Jag känner mig vacker då det fick bli mina gröna igen. jag har svarta och gråa med men tycker bättre om mina gröna eller röda . Snart kommer mina andra fina. Menar du att jag skulle vara kåt kvinna

för att jag tycker om strumpbyxor med färg? Får är det fel Att tycka om det måste man tycka om svart och brunt för att inte bli betraktad som Normal som kvinna?

NEJ!!! jag menar inte att du verkar kåt pga att du gillar färger! Jag fick bara intrycket av det genom allt du skrivit samt hur dina ben ser ut (fina!)....
    Men jag kanske tog fel...

Själv har jag ett par svarta under idag som jag faktiskt tycker är rätt segiga (mönstret).
  • KarlssonsKalle

Passade på att ta en bild på dagens lite tunnare bomullsstrumpbyxor.
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-12 11:38:48 följande:
    Tack!
    Lovar att inte ta upp det andra ämnet mer då jag tydligen hade tokfel.,,,,
  • KarlssonsKalle
    Anonym (bellinda) skrev 2017-01-15 12:46:56 följande:

DIM 15 denier halvblanka idag. Färgen är Gazelle. Mitt behov har äntligen stillats den här veckan för de här är helsköna. Fjäderlätta, stunsiga och smekande mot mina ben. Känsloupplevelsen är klart större än synintrycket för det är fult med halvblanka nylonstrumpor. På kvinnoben kan man ha överseende med det men på mina ben är det inget mindre än katastrof. Undrar än en gång varför jag tycker och känner som jag gör? Hur i hela friden kan jag tycka det är så sanslöst skönt och behagligt med denna obetydliga, tunna och intetsägande spindelväv mot min hud?

Är det en form av blå? Hittar inget när jag googlar...

Dom kan väl inte värma så mycket, men det är väl inte därför du har dem...
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-16 09:48:25 följande:

Mina idag ! Röda med kjol

Är dom helt blanka i tjockare nylon?

Jag har själv dom jag tycker ser tråkigast ut, men så sköna i kylan?
    Vill någon se bild?
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?