Inlägg från: Anonym (livsnjutaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (livsnjutaren)

Vem går i strumpbyxor idag?

Jag gör ett premiärinlägg i tråden.
    I fredags såg jag en kvinna som var snyggt slank
    med välvårdat blont hår. Det bästa av allt var att hon
    hade en kort pälsjacka, knäkort kjol, högklackade stövlar
    och snygga nylonstrumpor. Vilken härlig syn !
    Hon gjorde min dag !
    Annars är det mer vanligt med skoteroverall och foppatofflor
    i min norrländska stad. Nja, nu överdrev jag något.
    Men den kvinnan var en fest för ögat !

• Anonym (livsnjutaren)

Inlägget ovan ( 469 ), snyggt.
    Färgen kallas eventuellt Sherry...kan vara
    olika beroende på tillverkare.
    Det är verkligen snyggt med nylonklädda kvinnoben.
    Sensuellt och classy....helst med högklackat eller stövlar.
    För mig är högklackat/stövlar med snygga nylonstrumpor
    en riktig huvudvändare.
    Dessvärre är det alltför sällan som jag ser det i min norrländska stad.
    Men undantag finns, dock inte alltför ofta.

• Anonym (livsnjutaren)

Javisst, det är något speciellt med kvinnor i nylonstrumpor.
    Mer spännande än naket. För min del beror det på att jag
    förknippar nylon med kvinnlighet och elegans. För mig en
    fantastisk kombination. En härlig syn och ett härligt krispigt ljud
    när en kvinna lägger det ena benet över det andra....helst med
    högklackade skor....
    Vill också tacka dig "kvinna" här i tråden som lägger upp trevliga
    bilder och därmed håller tråden vid liv.

• Anonym (livsnjutaren)
    Anonym (Man ännu) skrev 2017-04-01 14:21:18 följande:

När jag var 13år tog min mor med mej till Sovjet o st Petersburg och fick en inblick i det patetiska kommunist systemet. Vi umgicks hela resan med ett medelålders fint par där det senare visade sig att manen var en prins. Vi möttes ute av stirrande blickar och sen på hotellet visade det sig vara för att morsan o prinsfrun hade strumpbyxor. Den kvinnliga personalen uppvaktade dom om att få köpa deras strumpbyxor o mina jeans då dessa varor inte fanns.

I sommras var jag tillbaka i Ryssland i 2 veckor och jag förvånades över att hur vackra ryskor är men att de vill vara verkligen feminina och använde strumpbyxor mycket mer än här i Sverige. Jag gillade verkligen vad jag såg och skulle verkligen vilja åka tillbaka en längre period som singel och ragga runt. Det är verkligen intressant att komma som eftertraktad västerlänning till ett land som är fattigt på mycket och deras hunger på oss är stor.

Jag arbetade i Ryssland ett antal år under slutet av 90-talet.
    Så jag förstår hur de menar när de ryska kvinnorna är feminina.
    Det var ofta svårt att fokusera på arbetet när sekreterarna svassade
    runt mig i korta kjolar, högklackat och nylonkädda ben. Det var en
    liten bonus med det arbetet. Ögongodis, MUMS.
    Tänker ofta tillbaka på den tiden.
  • Anonym (livsnjutaren)
    Anonym (bellinda) skrev 2018-08-18 13:02:48 följande:

Idag är en stor dag, då jag efter mycket letande äntligen hittat ett par 20 denier i färgen Vienna.

Det var så allting började när min lärarinna satt uppe på katedern i dräkt med flådiga ben och pumps. Utöver det hade hon permanentat hår och knallrosa läppstift. Jag satt längst fram och minns än idag hur lockad, trissad och sugen jag blev av uppsynen.

Fast när man bara är nio år vet man såklart inte varför man tycker och reagerar som man gör.

Det allra mest lockande under dessa tidiga år var att låtsas inte förstå och gå fram och be om hjälp vid katedern hos någon kjolklädd lärarinna. Då fick man stå lutad över henne och kom så nära att man kunde urskilja de enskilda trådarna i den tunna nylonstrumpbyxan på hennes ben och lår. Lockelsen var stor och synintrycken har följt med mig genom alla år. En bisarr fascination, det här. Elegans, lockelse, hona, kvinna, femina och allt det där man själv inte har eller kan. Känns som vi är lite olika programmerade, vi män.För de flesta går sådana här subtiliteter ganska spårlöst förbi.

Helt underbar historia om läraren.Själv hade jag en lärarinna i franska under tre år.Nästan alltid kort kjol,

ursnyggt nylon och högklackade svarta pumps.Jag behöver väl inte nämna vilket mitt favoritämne var....
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?