Inlägg från: Anonym (Nina Kanin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nina Kanin)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 12:54:12 följande:

Frågan om hur vanligt det är att använda strumpbyxor som kvinna som vardagsplagg var en fråga jag undrat lite .

Jag använder det för jag tycker det är fint och jag gillar känslan mot huden och de silkeslena benen jag känner mig vacker i det. Det verkar ibland som det är ovanligt att man använder det ofta som kvinna om man inte har ett arbete där strumpbyxor är en del .

Du ser väl hur många som har strumpbyxor? I affärer eller på jobbet? På stan?
  • Anonym (Nina Kanin)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 12:48:37 följande:

Jag har inte träffar någon man som har kalasbyxor är det ovanligt eller vanligt ? Det är inte fjantigt tycker inte jag .

Det är nog väldigt ovanligt att män har strumpbyxor.
  • Anonym (Nina Kanin)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-15 10:54:50 följande:

Bär Nina kanin strumpbyxor som vardagsplagg ?

Vill du visa en bild ?

Det kanske inte är vanligt men kul att män som gör vågar visa det i tråden .

Händer väl ett par gånger per månad. Nästan aldrig hemma, tycker inte det är så bekvämt om man jämför med annat.
  • Anonym (Nina Kanin)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-15 13:00:06 följande:

Okej tidigare använde jag enbart det på kalas och jul, dop när någon gifte sig .

Men jag efter pratat med en person om hur den tyckte om strumpbyxor hur den använde det varje dag fick mig att prova utan anledning ha strumpbyxor under mina byxor .

Jag blev såld har inte tidigare tyckt om att använda strumpbyxor så men den känslan mot huden de silkeslena benen, fick mig känna mig vacker jag fortsatte använda det jag förstår den personen jag pratade med idag har jag olika färger ska inskaffa mera mönster jag är en flitig användare av strumpbyxor och kommer fortsätta vara det.

strumpbyxor vilken känsla nylontunna tyget som nuddar huden man ser blickar lite nyfikna om man har lite färgade med Sina stövlar och en kjol så tyget syns även jag tittar extra om en kvinna går förbi passande klädd med sina nylonstrumobyxor har visligen sett några på stan och i affären inte så att alla kvinnor bär det men alltid trevligt se när en kvinna gör det .

Tycker det skaver mot lilla rumpan och skulle aldrig kunna ha det under byxor då alla byxor sitter åt. Hellre stay-ups men de är också lite luriga.
  • Anonym (Nina Kanin)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-15 13:40:40 följande:

Håller med din fru praktiskt , skönt , snyggt och kvinnligt tycker även jag.

Vad tyckte du om mannen med strumpbyxor? Kvinnligt? :)
  • Anonym (Nina Kanin)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-15 15:07:06 följande:

Vi har alla olika tycken jag känner mig kvinnligare med strumpbyxor på mig känner mig vacker .

Om mannen tycker om strumpbyxor och vill använda det ska han det man ska använda det man tycker om.

Jag förmodar att du använder strumpbyxor ibland för att känna dig lite vacker eller stay-ups.

Nähä du, det är för att inte frysa för att jag vill ha kjol. Skönhet sitter inte i mina kläder.
  • Anonym (Nina Kanin)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-18 10:25:30 följande:

Tror du att man är kvinnlig bara för att man föredrar ett mer praktiskt plagg under jeansen nu på vintern? Jag menar det syns ju inte ens.

Kan säga att jag är supermanlig i både utseende och sätt för övrigt...

Det var inte jag som skrev att det var kvinnligt.
  • Anonym (Nina Kanin)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-17 17:52:50 följande:

Idag blev det julröda strumpbyxor på 3 advent .

Jag tycker det är fult med röda strumpbyxor, på alla över 5 år. Tänker på pippi pelikan.
  • Anonym (Nina Kanin)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-19 11:07:01 följande:

Precis min tanke! Men det är så typiskt svenskt att vara lättkränkt eller vilja gnälla på andra som inte har samma åsikt....

Stämmer bra med Lindex! Hittade typ kalasbyxor i rött och blått där för någon månad sedan.

Vad har du för strumpbyxor idag? Själv kände jag mej jävligt kinky i morse och är klädd därefter under...

Vem har gnällt och vem är kränkt av olika åsikter?
  • Anonym (Nina Kanin)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-19 12:03:17 följande:

Jag sa att det var typiskt svenskt att bli kränkt eller att bara gnälla- Vi tycker väl att du tillhör den andra typen (negativ)....

Låter väl mest som att du nu gnäller???
  • Anonym (Nina Kanin)

IDAG har jag också strumpbyxor!!

Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?