Vem går i strumpbyxor idag?
Tycker nog att man ser tjejer oftast i svarta nylonstrumpor som är såå sexigt men beiga nylonisar är minst lika sexigt gärna när dom korvat sig lite.o helst att tjejerna har lågskor på.o gärna modell större.
Tycker nog att man ser tjejer oftast i svarta nylonstrumpor som är såå sexigt men beiga nylonisar är minst lika sexigt gärna när dom korvat sig lite.o helst att tjejerna har lågskor på.o gärna modell större.
Svarta nylonstrumpor? Det är inte ofta man ser någon ha det.. inte unga tjejer eller kvinnor iaf. Jag är 35 och ingen jag känner eller sett i min närhet har svarta nylonstrumpor. Möjligen såna tjocka svart heltäckande tajts isf. Svarta strumpyxor har jag bara haft på begravningar. :)
Det beror väl på hur man umgås eller jobbar. Jag jobbar I typ kontorsmiljö och är använder det flesta svarta nylonstrumpbyxor under kjol.
Kanske inte klika vanligt I enklare arbetsmiljöer...
Berätta mer tjejer hur många av er tjejer som jobbar på kontor har nylonstrumpbyxor o lågskor.Nyfiken
Det är väl jättesexigt vill gärna se ben o fötter blir riktigt kåt då.
Men man kan väl se ben och fötter i ett par högklackade skor? :D Benen blir dessutom myyyycket snyggare!
Jaså? Jag har aldrig fastnat för lågskor, speciellt inte ballerina. De passar inte större fötter som mina.
Ok vad har du för fötter då.Nyfiken
Stl 40/41, smala fötter.
Jag har för mycket skor för att beskriva det. Inte mycket stövlar dock, tycker det är lite tantigt på något vis.