Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Noisey) skrev 2016-09-18 08:38:31 följande:

Har nån somnat med strumpbyxorna på ?

Jag hade en flickvän som var oskuld och ville vänta med sex. När vi ibland övernattade hos varandra eller på resor brukade hon behålla strumpbyxorna på så att vi inte skulle råka gå för långt när vi hade kroppslig närhet.
  • Anonym (Man)
    11101 skrev 2016-09-18 17:44:01 följande:
    Vad gulligt
    Det var det. Tyvärr tog vår relation slut, så jag fick aldrig chansen att ta av henne strumpbyxorna.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Blä) skrev 2016-11-25 14:45:32 följande:
    Vadå, hudfärgade strumpbyxor använder väl var och varannan som har nylonstrumpbyxor på sig? Det är ju ovanligare att någon har svarta! De flesta vill se ut som att de har bara ben ju!
    Jag tycker också att det är det vanliga. Min fru har oftast hudfärgade, både till kjol och byxor. Hon är 30. För henne är svarta mera till fest, men visst kan hon ha det på jobbet nån gång ibland,. Hon jobbar på kontor och de flesta andra kvinnor där verkar också ha hudfärgade i första hand. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (kontor) skrev 2016-12-17 15:24:43 följande:
    Inte alla. Jag o en del andra har iaf stayups. Om en går sönder behöver man inte slänga hela.
    Jag tror att det inte är alltför ovanligt. Min fru brukar ha stay ups på sommaren och ibland också andra årstider. Enligt henne är det andra på kontoret som har det mera frekvent.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-12-19 13:23:55 följande:
    Sommaren??? Tycker annars att tjejer går helt barbenta under kjol/klänning då.
    Visst. Frun är dock aldrig barbent på jobbet och inte heller när hon är finklädd. Bland hennes jobbkompisar är det rätt vanligt med strumpor också på sommaren.
  • Anonym (Man)
    Linnea1994 skrev 2016-12-20 14:06:56 följande:

Jag har ett par röda ribbstickade strumpbyxor under en rätt kort svart kjol idag.
    Gillar färg vilket övriga Sverige inte verkar göra. Verkar som alla tjejer bara använder svarta eller gråa strumpbyxor nu på vintern.

Såg en med gröna och en med röda i dag, båda i tunn nylon.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Missen) skrev 2016-12-20 15:57:40 följande:

Ni män som gillar nylon, eller strumpbyxor av annat material, på en kvinna... Är det enbart sexuella orsaker som ligger bakom det då? För det känns som att nylon förknippas med sex och kåthet bara :/

Jag kan ju tex tycka att olika klädesplagg är snygga på en man, men det innebär inte att jag blir sexuellt attraherad så fort jag ser en man i sådana kläder.

Det är både jättesnyggt och sexigt. Men såklart har jag inte sexuellt intresse av varje kvinna som jag ser i nylonstrumpor även om jag gärna tittar och lockas av synen. Jag är glad att jag får se frun i strumbyxor och strumpor så ofta. Det är förstås inte det viktigaste, men det bidrar till att öka lusten. 

Det är snyggt också med lite tjockare strumpor, men tunna är förstås i en klass för sig. De framhäver benen bäst och det är något lockande med den tunna hinnan. Det är ett sätt att vara klädd men ändå nästan som barhudad eller omvänt ett sätt att vara nästan barbent men ändå ha huden ouppnåelig.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 07:13:20 följande:

Nya strumpbyxor 20 denier färg pearl .

Kommer bäras under byxor enbart fötterna avslöjar vad jag har på mig under byxorna är väldigt nöjd över färgen .

Snyggt
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 12:54:12 följande:

Frågan om hur vanligt det är att använda strumpbyxor som kvinna som vardagsplagg var en fråga jag undrat lite .

Jag använder det för jag tycker det är fint och jag gillar känslan mot huden och de silkeslena benen jag känner mig vacker i det. Det verkar ibland som det är ovanligt att man använder det ofta som kvinna om man inte har ett arbete där strumpbyxor är en del .

Min fru har alltid tunna strumpbyxor eller ibland stay ups. Förstås på jobbet där hon mest har kjol, men också hemma och när hon är ledig, både under byxor och till kjol. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-15 13:00:06 följande:
    Okej tidigare använde jag enbart det på kalas och jul, dop när någon gifte sig .

Men jag efter pratat med en person om hur den tyckte om strumpbyxor hur den använde det varje dag fick mig att prova utan anledning ha strumpbyxor under mina byxor .

Jag blev såld har inte tidigare tyckt om att använda strumpbyxor så men den känslan mot huden de silkeslena benen, fick mig känna mig vacker jag fortsatte använda det jag förstår den personen jag pratade med idag har jag olika färger ska inskaffa mera mönster jag är en flitig användare av strumpbyxor och kommer fortsätta vara det.

strumpbyxor vilken känsla nylontunna tyget som nuddar huden man ser blickar lite nyfikna om man har lite färgade med Sina stövlar och en kjol så tyget syns även jag tittar extra om en kvinna går förbi passande klädd med sina nylonstrumobyxor har visligen sett några på stan och i affären inte så att alla kvinnor bär det men alltid trevligt se när en kvinna gör det .
    Min fru har använt strumpbyxor "hela tiden" så länge vi har känt varandra. Hon tycker att det är praktiskt, skönt, snyggt, kvinnligt.
  • Anonym (Man)
    Jannne k skrev 2018-08-23 08:20:07 följande:

Ingen som har nylon i dag???

Frun har. Och ett par kollegor.
  • Anonym (Man)
    Jannne k skrev 2018-08-23 12:19:34 följande:

Mmmmm så gott svarta eller?????

Ljusa hudfärgade i alla fallen. Stay ups för fruns del. För kollegorna vet jag inte...
  • Anonym (Man)
    Anonym (I) skrev 2018-10-28 22:51:47 följande:

Strumpbyxor varje dag, nästan året runt, förutom på sommaren när det tyvärr blir för varmt. Skulle aldrig någonsin sätta på mig ett par byxor.

Vilken ålder är du i?
  • Anonym (Man)
    Anonym (I) skrev 2018-10-29 15:17:07 följande:
    33.
    Ok. frun är 30 och hon har också alltid strumpbyxor eller stay ups.
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?