Vem går i strumpbyxor idag?
Har nån somnat med strumpbyxorna på ?
Har nån somnat med strumpbyxorna på ?
Jag har ett par röda ribbstickade strumpbyxor under en rätt kort svart kjol idag.
Gillar färg vilket övriga Sverige inte verkar göra. Verkar som alla tjejer bara använder svarta eller gråa strumpbyxor nu på vintern.
Ni män som gillar nylon, eller strumpbyxor av annat material, på en kvinna... Är det enbart sexuella orsaker som ligger bakom det då? För det känns som att nylon förknippas med sex och kåthet bara :/
Jag kan ju tex tycka att olika klädesplagg är snygga på en man, men det innebär inte att jag blir sexuellt attraherad så fort jag ser en man i sådana kläder.
Nya strumpbyxor 20 denier färg pearl .
Kommer bäras under byxor enbart fötterna avslöjar vad jag har på mig under byxorna är väldigt nöjd över färgen .
Frågan om hur vanligt det är att använda strumpbyxor som kvinna som vardagsplagg var en fråga jag undrat lite .
Jag använder det för jag tycker det är fint och jag gillar känslan mot huden och de silkeslena benen jag känner mig vacker i det. Det verkar ibland som det är ovanligt att man använder det ofta som kvinna om man inte har ett arbete där strumpbyxor är en del .
Ingen som har nylon i dag???
Mmmmm så gott svarta eller?????
Strumpbyxor varje dag, nästan året runt, förutom på sommaren när det tyvärr blir för varmt. Skulle aldrig någonsin sätta på mig ett par byxor.