Inlägg från: Regndamen |Visa alla inlägg
  • Regndamen

Varför pratar ingen om att ersättning är industriprocessat skräp?

Axe skrev 2016-10-09 07:43:20 följande:

Fast är man så labil så tycker iaf inte jag och faktiskt många med mig, att man inte ska ha barn just då.

Antingen matat man sitt barn som.man bör eller så väntat man tills man är redo.

Du har aldrig hört talas om förlossningsdepression?
  • Regndamen
    Axe skrev 2016-10-09 18:26:08 följande:

Hahaha det är kul när de som inte håller med försöker kränka mig. Jag vet precis vad jag har för i telligens då jag är medlem i mensa. Jag lämnar denna tråden nu för jag tycker ni är omöjliga att argumentera med. Tycker man inte som er är man dum i huvudet tydligen ! Haha ha en trevlig kväll!

Vad ska man göra om man drabbas av förlossningsdepression då? Vilket vilken kvinna som helst som genomgått graviditet kan göra.

Kan du inte förklara det ens, om du nu är medlem i mensa?
  • Regndamen
    Axe skrev 2016-10-09 22:29:31 följande:

Hoppas ni kan sluta citera mig nu då jag lämnat tråden. Men men. Jag har inte sagt att man inte ska ge ersättning g. Om du läser mina inlägg så gav jag min dotter ersättning. Det sjuka är de som VÄGER innan barnet är fött att de inte ens tänker FÖRSÖKA amma för de VILL inte. Har alla här svårt med läsförståelsen eller?

Nu svarar jag inte mer och snälla citera inte mer.

Om du inte vil diskutera, varför skrev du inte ett inlägg i en dagbok?

Men vad anser du om förlossningsdepression?
Svar på tråden Varför pratar ingen om att ersättning är industriprocessat skräp?