IVF-hösten 2016

Idag kom min blödning som jag har väntat på. Det endast en dag och var helt säker på att det skulle dröja ännu mer men icke. Ringde till sahlgrenska igen och berättade att jag fick blödningen så nu väntar jag på ordination från läkaren. Vi vet inte om vi kommer hinna göra behandlingen detta året då de kommer ha stängt vecka 51, om jag uppfattade det rätt. BM sa om jag inte hör från läkaren så skulle jag ringa tillbaka inom 2-3 veckor.
Hur går det för er?
äggplock idag, fick tydligen ut 8 ägg så vi ser hur det blir. Men något jag undrade över var insättningen. Dem sade att klarar sig mer än 5 så blir det insättning på måndag, annars om det blir mindre än 5 så blir det insättning på fredag. Någon som vet varför det blir så?
efter äggplock, hur länge har ni haft ont?
vi gjorde insättning idag. Ser ut som om vi kan få 4 stycken till frysen, vilket var bättre än förväntat. Men nu hoppas vi på att den här tar sig
ok, jag hade inga problem att ta lutinus efter ÄP, förutom att mycket rinner ut, men det skall nog vara rätt normalt. Vad jag har upptäckt efter ET är att den blir svårare att få in, nästan som om att det inte finns lika mycket plats som förut, är det vanligt? blir det bättre?