fluu skrev 2016-09-07 20:54:03 följande:
Jag har fått fyra missfall. Troligen pga min svåra hypotyreos. Har en dotter också och hur hon klarade sig är det ingen som vet.
Hm ok va tråkigt men roligt att du iaf fick ett med en annan. Har funderat på de där
[quote=76950851][quote-nick]Missed abortions skrev 2016-09-07 20:49:48 följande:[/quote-nick]
Jag fick 5 missfall i rad med min ex-man och vi gjorde en utredning där de inte hittade något fel på någon av oss. Missfallen skedde alltid i vecka 7-9 och var missed abortions där fostret aldrig stöttes ut av sig själv utan det blev skrapning.
Med min nuvarande man var jag jätterädd för att få missfall igen när vi blev gravida men allt gick bra och nu har vi en liten tjej på 5 månader. Vet inte varför det gick bra den här gången men vissa säger att jag och exet kanske inte var "kompatibla" för att få barn ihop.
[/ ok vad tråkigt men roligt att du iaf tillslut fick det. Har funderat på de där oxå om vi matchar men han är ju oxå den jag vill vara med. Så jag vet inte vad jag ska göra får väl helt enkelt vänta å se vad utredningen visar. Modigt av dig hur gjorde du? Bara slut lr?