Förstört mitt hår, kan jag få det att växa ut fortare?
Hejsan!
Jag behöver er hjälp. Det är så att jag gått från mörkt till ljust och sista gången jag blekte så brändes mitt hår sönder och gick av en del (kommer ALDRIG göra om detta igen, tro mig). Jag har klippt mig lite grann, men det behöver klippas en bra bit till för att vara fräscht. Dock har jag alltid haft långt hår och vill verkligen inte klippa av mig allt nu, då kommer håret inte ens vara ner till axlarna. Så jag försöker ta så bra hand om håret som jag kan så att jag kan klippa mer när det vuxit en bit till osv.
Men tålamod är inte riktigt min starka sida, jag vill ju att håret ska växa på nu så jag kan få klippa bort tuggummidelen någon gång. Så jag kollade lite på google och hittade några tabletter som heter Silica som ska vara bra för bla hår och naglar. Så jag undrar:
Är det någon av er som provat Silica och har ni fått resultat? Är det värt att prova eller får jag gladeligen sitta här och vänta? Eller har ni kanske något annat tips för hur jag ska få mitt hår att växa lite snabbare?