Inlägg från: Mysan0323 |Visa alla inlägg
  • Mysan0323

Magsmärtor i v34+6

Hej jag är ny här och även förstföderska ! Jag är beräknad 16okt !

I en veckas tid har jag haft problem med magen ! Fruktansvärd diarré och får inte behålla nått som jag har ätit ! Går även på järntabletter och har köpt mat som ska "binda" magen och få den lugn men inget hjälper ! Det är sjunde dagen jag har såhär får springa nästintill varje timma, vaknade vid 3 inatt av sån magknip så jag sprang till toan , men magknipen gick aldrig över, det känns som magknip/menssmärta som även strålar ut i ryggen och ett tryck neråt, får även som hugg i bland , är det någon som känner igen detta ? Är det normalt ? Eller borde jag ringa in och råd fråga ? Är så trött på att inte få behålla nått och knappt få nån sömn, och nu när inte smärtan går över häller ..

Gravid v 34+6
  • Svar på tråden Magsmärtor i v34+6
  • Mysan0323

Tack för svaret , jag äter samma järn tabletter som du åt, har kanske tagit två st sådana i veckan nu men inget har hjälpt ! Har fortfarande ont , en söndag som denna när inte mödravården i stan har öppet , ringer jag till närmsta BB då och rådfrågar eller 1177 ?

• Mysan0323

Fick komma in till förlossningen för undersökning , allt var bra med lilla bebisen i magen, hade sammandragningar och värkar men inget som var aktuellt än , men dom sa också att man kunde bli riktigt dålig av järntabletter så blir att strunta i dom nu !

Svar på tråden Magsmärtor i v34+6