• Micka!

Bim oktober 2016

Mensen är på g, om den kommer som den ska, (har haft spottings i några dagar) har jag nästa bim 2 oktober, hoppas på en junibebis!

Vill bara att mensen ska vara över, så man får försöka på nytt!

Planerar mitt fjärde barn!

• Micka!

Tänkte prova med jättenattljusolja och grapefruktjucie den här månaden, blev gravid när jag prövade det sist, så jag provar igen! Blir 6:e försöket nu hoppas på ett fint plus

• Micka!

Hoppas ni andra blir gravida och får junibebisar, jag

verkar vara gravid, tog ett test idag, var svagt, tar ett nytt om 3 dagar! Hoppas bara att allt står rätt till.

• Micka!
    Guffy78 skrev 2016-09-04 22:59:12 följande:

Jag känner igen det här med mellanblödningar . Haft det ett par ggr själv. Det är ok några enstaka ggr dock ska kollas upp om det händer för ofta. Sedan finns det ÄL blödning som inträffar precis innan ÄL eller under ÄL . Då är man extra fertil- släpper rejält ägg dom orsakar blödning. Hoppas ni får ett fint plus.Har din spottings upphört nu? Hoppas att testen stegrar fint då.

Tyvärr kom der rött blod igår, så jag tvivlar väldigt mycket på att det ska gå bra med den här graviditeten ! Ska ta ett test på onsdag, eller imorgon om jag inte orkar vänta!!!!
  • Micka!
    Guffy78 skrev 2016-09-06 09:24:15 följande:

Jag har varit med om det precis. Man hinner knappt bli glad för plusset så kommer blödning men det kan ske inte kört för dig än. ...hoppas på det bästa

Ja, just nu vet jag ingenting! Testade i morse med ett till rfsu:test, men det har inte blivit starkare, kontrollstrecket var mycket svagare på det här än på det jag tog i söndags! Börjar tvivla på testen, då jag såg någon som hade testat med både clearblue och rfsutest:s, clearblue visade ett starkt plus och rfsu: knappt synligt. Har köpt 2 st clearblue med veckoindikator, tar den ena imorgon och den andra nästa vecka om jag får plus imorgon....

Blöder inget mer, är illamående. Kissnödig ofta, och molvärk i tjejmagen, så det är ju positivt i alla fall
  • Micka!

Är gravid, lycka till ni andra är v. 4+3 och clearblue visar 2-3, det känns bra, ett tips använd inte rfsu: test, ( var nästan blankt på rfsu:s test) har varit tokorolig i 3 dagar!

• Micka!
    Snurrfia skrev 2016-09-07 07:37:10 följande:

Grattis Micka!! det ser inte ut som om du behöver oroa dig.

Tack! Nä nu ska jag försöka tänka att jag väntar bebis

Så här svagt var rfsu:s på 4 + 2

• Micka!
    Guffy78 skrev 2016-09-07 22:17:12 följande:

Grattis Micka! Vad skönt att den väntan är över och klar besked finns! Lycka till med graviditeten!

Själv har jag råkat ut för konstig sak som jag aldrig haft innan- min livmodertapp började ila då och då direkt efter blödning som har avtagit idag helt. Är lite orolig att inte alla rester av misslyckad graviditet är ute. Tappen känns konstig med- jätte svullen och kort. Blödde inte så mycket heller med tanke på att jag slutade med proggisar och trodde att jag skulle få rejäl blödning men inte bara 1,5 dagar . Bröstet började ömma också nu efter Mens och inte innan eller strax efter ÄL som det brukar . Väntar på ÄL om 10 dagar iaf - hoppas den dröjer inte längre.

Tack, hoppas du plussar snart och får behålla, håller tummarna
Svar på tråden Bim oktober 2016