Rosen1990 skrev 2016-11-20 22:14:20 följande:
Min lille pojke kom ut 19/11 09.49. Katastrof förlossning. Men nu är han äntligen här och han mår bra. Jag har fått någon infektion som dom misstänker sitta i magen. Berättar om förlossningen när jag mår lite bättre.
Grattis!! Jag vet hur det är att ha en traumatisk förlossning (min första). Skriv gärna av dig när du orkar.
frkvilljunu skrev 2016-11-21 20:41:59 följande:
Min lilla har bara gått upp 100g sen vi lämnade bb. Känns inte so Jag gör annat än att ammar hela tiden så lite knäckt att det inte gett bättre resultat..
Överlag rätt ne?e nu och mannen börjar jobba igen så orolig att det ska bli jobbigt att va ensam.
Som någon av er skrev över - längtar ut
Usch vad gnällig jag låter. Alltså är Så kär i mitt lilla underverk det är inte det men trötthet och för mycket tankar för lite. Skyller väl på hormoner som vanligt
Jag förstår precis. Efter en vecka av maratonamning natt och dag(!!!) har dottern gått ner 30g. Amningsmottagningen ger råd. Bvc säger tvärtemot. Jag vet inte vad jag ska göra. Jo det vet jag. Jag ska tydligen börja med medicin för att öka mjölkproduktionen och jag tänker ge det ett par veckor, men om det inte blir bättre och jag fortsätter få råd som bara säger emot varandra då ger jag upp och börjar med ersättning!
Börjar också stressa övrr hur nästa vecka ska gå när jag är ensam med två barn och har dessutom plockat bort mina strips från snittet och är lite chockad över hur snett och fult det är...
Ni som snittats innan, hur lång tid tar det ungefär innan svullnaden över ärret lägger sig?