BF maj 2017
Jag har bruna flytningar idag på bim
Jag har bruna flytningar idag på bim
Bruna flytningar är ju inte helt ovanligt på bim så det är nog ingen fara. Men jag förstår om du oroar dig.. Själv går jag och är orolig över att mitt enda symtom som jag har haft har börjat avta. Har haft spända och ömma bröst sen äl och idag när jag vaknade så är dom inte spända eller speciellt ömma längre
Man blir ju så orolig!
Jag har molnande värk i äggstockarna/livmodern från och till. Ibland mer i högra äggstocken, tror ägget kom därifrån.
Någon mer som känner igen sig?
Ja, grattis själv med ju!!! :)
Men nu är jag hungrig igen! hahahaha, helt sjukt!!!
FRÅGA OM FOSTERVATTENSPROV
Någon här som har gjort eller ska göra ett fostervattensprov? Och varför i såfall?
Vill veta lite om det så skriv gärna lite saker om det för ont, varför man ska göra det, varför man inte ska göra det..
Jag har skrivit här förut, plussade bim+1 den 8 sep.
Och är beräknad 16 maj :)
Men iförrgår kväll fick jag en brun flytning / blödning med blod
Inte så mycket av själva blodet.
Sen var det inget mer, igår började brösten värka mer & mer och för varje dag som kommer blir symptom tydligare
Men nu fick jag nyligen blod på pappret när jag hade kissat.
Blir såklart jätte orolig för missfall trotts att de tydligen är vanligt med blödningar.
Någon mer som har detta "problem"?
Åh tack så mycket för ditt svar.
Ringde 1177 i förrgår kväll i panik, lite överdrivet nojig kanske men vill verkligen ha bebis.
Och hon sa bara "låter som tidigt missfall" medans jag såg på 1177s hemsida att de är "normalt"
Men nör hon sa så, blev man ju extra nojig.
Men det som gör mig nojigast är de klara blodet men det är ju så pass lite egentligen.
Ska försöka slappna av, har inskrivning 21 okt, och första ultraljudet 9nov, går då in i v 13 precis.
Men det känns så långt dit nu! :(
Är det någon mer som har bruna flytningar? Jag vet att det kan vara normalt i en tidig graviditet. Men undrar hur man ska veta vad som är en okej mängd och vad som är en för myclet mängd med bruna flytningar?
Jag har absolut inte ont, bara vanlig mensvärk, och mina symptom har inte försvunnit och det är ju ett gott tecken såklart! Men tänkte mest om det var någon som haft liknande och vet när man ska söka proffisionell rådgivning så att säga? :)