BF maj 2017
När fick ni era symptom? Jag är i vecka 4+2 och känner absolut ingenting
Men jag kräks inte så är glad för det : ).
När fick ni era symptom? Jag är i vecka 4+2 och känner absolut ingenting
Hej,
Hur får man veta adressen till fb gruppen ?
Är det du som har den ?
Mvh Pimpim
Jag kan lägga till er i fb gruppen med, skicka bara ett pm till mig : )
Lägg gärna till mig men kan inte gå in och skicka PM. Är det en helt vanlig stängd grupp så ingen kan se utomstående ????
Någon mer som har börjat få foglossning?!
Vart kan man köpa såna och vad kostar det ca?
1/5 FruHolmli , Anotherone
2/5 Amerhyst4
3/5
4/5
5/5 fjäderängel, sabbet, bustrollen
6/5 Freijah
7/5
8/5
9/5 christina_gävle
10/5
11/5 Paincake
12/5
13/5
14/5
15/5
16/5
17/5
18/5 Ika_109
19/5
20/5 jooo, Lotten
21/5
22/5
23/5
24/5
25/5 JoJoNo
26/5
27/5
28/5 - Tiiffany
29/5
30/5 Vi259
31/5
Hej!
Jag ansluter mig till tråden! Ni har ingen sån hemlig facebookgrupp eller är sugna på att starta en? Förra gången jag var gravid var jag med i en sådan och tyckte det var trevligt.
Jag är äntligen gravid efter drygt 2 års försökande. Blev klara för IVF i vintras men blev precis då spontangravid, stor lycka, men sedan MA som upptäcktes i v 13. Fostret hade då varit dött i ca 4 veckor...Så i maj började vi med IVF. Fick ut massor ägg (20 st) och satte in ett, som inte tog sig. Sedan följde en lång väntan över sommaren, då kliniken var stängd. I slutet av aug fick jag äntligen sätta in en fryst blastocyst, fem dagar gammal. Fick ganska svaga streck på stickan, men dock streck! Har varit väldigt orolig dessa veckorna pga min historia, det svaga strecket och en del konstiga magkramper. Men i torsdags var vi och gjorde VUL på kliniken och fick se ett litet hjärta som pumpade för fullt, och en liten krabat som var exakt så stor som den skulle vara. Grät av lycka.
Är beräknad till 17/5. Ska man skriva in sig själv i listan, eller gör trådskaparen det?
Bor i Stockholm och är 34 år gammal (om två veckor iaf, hehe).
Får man vara med i fb gruppen?
Det står att din presentation är privat, så jag vet inte hur man gör då?
Går inte att pma dig eftersom du har privat profil :)
Kan du pma mig om Facebook gruppen?
Jag vill också gärna gå med i fb gruppen:)
Fattar inte hur man gör här då skulle någon vilja skicka pm till mig med gruppens namn ?:)
Hej! Jag är i v 8, första graviditeten. Går gärna med i fb gruppen. Kan någon pma mig?
Är du gruppen hemlig så ingen ser den?
För då kan även jag tänka mig att gå med :)
Har mailat (via fl) men inte fått något svar eller inbjudan.
Någon mer som knaprar levaxin gör sköldis? Jag tar mitt andra blodprov sen plusset idag. Än så länge har de inte ökat nått av graviditeten. Hur ser det ut för er?
Tänkte höra med Er andra hur det är med vikten... jag började på 56 kg har inte haft ngt illamående men har haft lite svårt att finna matlusten vilket har resulterat i att jag nu är nere på 53 kg.. börjar bli lite orolig om det inte vänder snart, börjar känna mig trött och orkeslös vilket är lite jobbigt med en 1,5 åring hemma :)
Inte alls som förra graviditeten då jag började på 56 och gick sakta men stadigt uppåt från dag ett och slutade till sist på 18 kg.
Har Ni börjat öka i vikt?