Inlägg från: Fjäderängel |Visa alla inlägg
  • Fjäderängel

BF maj 2017

Bustrollen skrev 2016-09-02 12:45:03 följande:
    Till efter första ultraljudet tror jag. Beror helt på hur jag mår och när det börjar synas. Har lite hull att gömma gravidmagen i hahaha ;)
    Okej! :D
  • Fjäderängel
    Ememem skrev 2016-09-04 23:36:23 följande:
    Skicka ett PM till mig om du vill vara med i fb gruppen så lägger jag till dig :)
    Är det helt hemligt? Så ingen på min Facebook sidan kan se att jag går med i sidan?
  • Fjäderängel

Hjälp.. Har haft ont i huvudet sedan i går. Hur gör ni när ni har ont? För vet att vissa tabletter kan man ta men vet ej vilka samt att jag är lite osäker på att ta dom..

• Fjäderängel
    sinnemark skrev 2016-09-11 08:27:21 följande:

Jag Vinkar glatt här att jag också vill vara med. Vi har KÄMPAT i 5 år. Och ÄNTLIGEN så gick det. Jag är just nu beräknad till den 23 Maj. Vilket är våran 13 års dag <3

Stort grattis och lycka till!!
  • Fjäderängel
    PuLoha skrev 2016-09-12 13:39:13 följande:

Kontaktade ni mvc direkt när ni hade plussat eller väntade ni ett tag? 

Jag väntade ca mellan 1-2 veckor :)
    Fick en tid typ veckan efter jag ringde, men kunde ej då så ska dit nu på måndag :)
  • Fjäderängel
    FC89 skrev 2016-09-12 17:02:41 följande:

Är det bara jag som tycker att tiden går så långsamt? Förstår inte hur jag ska få tiden att gå. Vill ju bara att man ska vara i åtminstone vecka 13 så man slipper den oron i alla fall. Men just nu känns det som om varje dag är minst en vecka lång.

Tycker också den går fruktansvärt långsamt fast endå så går det så fort.. Kändes som art det bar föra helgen jag såg plusset
  • Fjäderängel
    CarolinK skrev 2016-09-12 20:10:40 följande:

Hur har ni det med symtomer? Jag har än sålänge bara molvärk, inget illamående eller så. Går iof bara in i vecka 5 imorgon, kommer inte ihåg när det började när jag väntade mina andra barn.

Första barnet för mig är i v7 (6+2) magen är svullen, förstoppad, mår skit dåligt, trött, svimfärdig, ont i ryggen, små kramper i magen.. Men får se det som något bra bara att jag vet att det finns något helt magiskt som växer i min mage!
  • Fjäderängel

FRÅGA OM FOSTERVATTENSPROV

Någon här som har gjort eller ska göra ett fostervattensprov? Och varför i såfall?
    Vill veta lite om det så skriv gärna lite saker om det för ont, varför man ska göra det, varför man inte ska göra det..

Svar på tråden BF maj 2017