Inlägg från: LillaPyret |Visa alla inlägg
  • LillaPyret

BF maj 2017

Hänger gärna med här :) fick plus i fredags och har beräknat 24 maj :)

• LillaPyret

När började ni känna på riktigt att ni va gravida? Jag har inga symptom än förutom kanske att jag är mer törstig och mer hungrig men annars inget. V.4+0 idag. Jag hoppas jag får lite mer symptom snart. Har 4st TL test kvar som jag ska ta snart för att se en stegring av HCG så jag törs tro på det. Tycker det är så läskigt när jag inte har några tydliga symptom. Kan inte minnas hur jag mådde med sonen för de va 4år sen.

• LillaPyret
    EvelinaS0403 skrev 2016-09-13 06:45:15 följande:
    Jag känner endast lite mer hunger. Men ingenting heller. Låg och tänkte på samma. Inget illamående, eller något. Ömmande bröst har jag iofs. Men annars är det nog att jag är mer hungrig & kanske lite hårdare i magen :/ så de är mänga ggr jag tänkte "jag är inte gravid" jag är 4+4 idag
    Hård i magen är jag med. Jag ska kolla med en sticka imorgon igen och se om det blivit starkare :) åt lunch på jobbet vid 12 och står redan hemma och lagar mat haha.
  • LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-09-13 17:55:41 följande:
    Ingen?:/
    Här är det andra problemet att det är trögt :/
  • LillaPyret
    Babydreamer skrev 2016-09-13 18:35:32 följande:

Någon som vet om det finns någon Facebook sida för oss som väntar tillökning i vår? Tycker familjeliv är lite svårt att följa mellan varven.

Vore ju jättekul :)
  • LillaPyret
    Ememem skrev 2016-09-13 22:08:01 följande:
    PMa mig om du vill vara med i fb gruppen :)
    Har skickat ett pm till dig :)
  • LillaPyret
    Teresiat skrev 2016-09-14 19:54:42 följande:

Gravid och magsjuka.. Ingen hit :(

Jag fick det när jag vänta sonen. Fick dricka vätskeersättning efteråt då man lättare får vätskebrist som gravid. Så försök få i dig vätska när du kan. Krya på dig
Svar på tråden BF maj 2017