• FC89

BF maj 2017

Plussade idag och är beräknad till 16 maj! 2:a barnet, första blir snart 15 månader. Kommer också vänta ett tag med MVC. Känner att jag har koll på läget denna gång när man gjort det förr. Men vill hinna med att få en tid för KUB.

• FC89

Är det bara jag som tycker att tiden går så långsamt? Förstår inte hur jag ska få tiden att gå. Vill ju bara att man ska vara i åtminstone vecka 13 så man slipper den oron i alla fall. Men just nu känns det som om varje dag är minst en vecka lång.

• FC89
    Tiiffany skrev 2016-09-21 09:14:08 följande:

När fick ni era symptom? Jag är i vecka 4+2 och känner absolut ingenting 

Jag kände inget fören idag när ett svagt illamående gjorde sig påmint på morgonen. V6+1 idag.
  • FC89

Håller med om att magen kommit snabbt helt plötsligt! Nu börjar det kännas på riktigt. Här är det andra barnet så vi har precis bytt vår crescent infinity som jag älskat till en donkey. Storebror kommer fylla 2 strax efter BF så behövs vagn till båda. Tänker också sjala och sen använda ergobaby i början. Älskade att bära både i sjal och ergobaby 360 kan verkligen rekommendera det!

• FC89

Vilken stad/del av landet bor ni i? Själv bor jag i en liten stad som heter Västervik.

• FC89
    Ankissen skrev 2017-01-11 17:25:49 följande:
    Då bor du du nära mig! Jag bor i Vimmerby!
    Där ser man vad kul! Vi åker till Vimmerby ibland och leker på Kalles :)
  • FC89
    Emmaa90 skrev 2017-01-12 17:19:58 följande:

Jag hade tänkt börja handla lite kläder till mini men alltså.. vad handlar jag? Bebisen föds i slutet på maj, kanske juni. Man kanske inte borde handla så jätte mycket långärmat? Ni med tidigare försommar barn, vad köper jag?

Köpte mest långärmat och långbyxor till sonen som föddes i juni. Tänkte att det var bäst eftersom man ska skydda dem mot solljus. Valde dock plagg i tunna material som linnetyg så att han inte blev för varm.
Svar på tråden BF maj 2017