• Mirjam91

BF maj 2017

Jag hoppar in här :) Fått svaga plus två dagar irad. Testade 3st test igår och 1st idag. Var exakt så här förra graviditeten. Då började stegringen två dagar efter första plusset, så ska testa imorgon oxå.

Det är mitt andra barn. Har en son på 10,5mån. Detta tog sig på första försöket till skillnad från sonen som tog 1 år!

Har BIM på onsdag så jag är en tidig plussare :) ÄL+9 plussade jag.

Finns det en FB-grupp oxå? :)

• Mirjam91

Så här ser mitt plus ut idag på BIM -3 :) Plussade i förrgår. BF blir 23 maj på min födelsedag. Haha!

Hur var det med Facebook-grupp? Tkr det är enklare att skriva där :)
  • Mirjam91
    sinnemark skrev 2016-09-11 08:38:06 följande:

ÅÅh vi är beräknade på samma dag. haha. Födelsedagsbebis va mysigt.

Vad kul att vi är beräknade samma dag :) Tror dock jag kommer gå över 15dgr som sist, haha! Inga höga förhoppningar om BF här inte!

Grattis till plusset! Måste kännas sjukt bra och overkligt efter 5 års kämpande!
    happylife skrev 2016-09-11 08:39:11 följande:

Grattis!!

Tack! Grattis till dig med :)
  • Mirjam91
    Ememem skrev 2016-09-11 08:44:28 följande:

PMa mig om fb gruppen.

Har skickat PM :)
  • Mirjam91
    Onix skrev 2016-09-12 11:46:17 följande:

Ni som väntar andra barnet, i vilken vecka har ni ert första besök? Jag har inte mitt förrän i v 12.

Jag skrev in mig idag så jag vet inte än. Men tror det brukar vara ungefär då. Med första hade jag i skrivning i vecka 10.
  • Mirjam91
    Fefferoni skrev 2016-09-20 08:44:51 följande:

Hej på er, vecka 6+3 här. Andra barnet för vår del och BF 2017-05-13. Den blivande storasystern är 19 månader <3 :). 

Har inte hunnit läsa igenom hela tråden men är det någon annan som väntar barn nummer 2? 

Jag väntar barn nr 2 och för oss kommer det vara 19 månader mellan barnen :)
  • Mirjam91

Hej!

Jag har också BF i maj och väntar andra barnet. Tycker det är lite jobbigt att skriva i en tråd på FL så tänkte PMa den person som kunde lägga till i FBgruppen men det gick inte att skicka PM.

Vill ngn PMa mig och lägga till mig? :)

Svar på tråden BF maj 2017