Inlägg från: Dockan123 |Visa alla inlägg
  • Dockan123

BF maj 2017

Hej :). Hoppar gärna in här :) Plussade idag, andra barnet, första försöket . Bf 14 maj. 4+1 idag. Är 26 år och bor i Stockholm :) men är från Norrland i grunden

• Dockan123

Åh vad kul :). Grattis! Hur vet du redan att det är tvillingar? : D gjort vul?

ccaassandra skrev 2016-09-05 17:53:22 följande:

Hej! Vi har också plussat precis, visade sig vara tvillingar. 24år, andra barnet och är från Kiruna :)

• Dockan123

Hej :). Jag skulle gärna vilja vara med i gruppen på fb, om någon vill lägga till mig! Vem ska jag skicka meddelande till? :)

• Dockan123
    Teresiat skrev 2016-10-30 20:17:03 följande:

Verkar som att de inte lägger till ngn i FB gruppen längre :/

Åh vad tråkigt, men förstår om dom vill hålla en liten grupp! Med mitt första barn som är 1 år nu så gjorde vi en mindre grupp på cirka 50 personer och den är helt underbar och vi stöttar och finns för varandra och nu den 12 november ska vi fira våra barns 1 årsdag i efterhand. Hoppas ni som är med i gruppen som ni skapat kommer bli lika bra som min grupp från barn 1 är. Är guld värt med en sån grupp.

Mitt namn är iaf Madeleine och jag är 26 år och bor söder om Stockholm. Har en dotter som är 13 månader och är nu gravid i vecka 13 (12+2) och ska gå på kub på tisdag. Är så nyfiken på att se om det finns något i magen. Hoppas vi kan följas åt här på fl :)
  • Dockan123

Ja jag går också gärna med i en ny fb grupp dock vet jag inte hur man gör en hemlig grupp på fb :). Då kan vi ju hålla den rätt så liten så vi alla lär känna varandra lite ????

Svar på tråden BF maj 2017