• Ememem

BF maj 2017

Hej, såg att vi skapat två trådar för BF maj 2017, vi kanske vore roligt att samla oss i en. Jag plussade för snart två veckor sen och har BF kring 3-4 maj.

Det finns även en hemlig Facebook grupp för oss med BF maj 2017. Skicka ett PM till mig om ni vill vara med.

• Ememem
    Ahoo skrev 2016-09-02 12:49:49 följande:

Hej på er! Vi ha en Fb grupp för bf maj/april och mars om ni vill hänga med. :) Bolla tankar med varandra och som stöd. Vore skoj att få igång gruppen. Alla andra grupper va fulla så vi startade en egen nu :) Meddela på meddelande om ni vill vara med. Gruppen är hemlig.

Det finns en rätt aktiv maj grupp som har gott om plats fortfarande :D många härifrån är med i den
  • Ememem
    lilaemma skrev 2016-09-03 13:24:45 följande:

Hej... Smyger mig in här och umdrar hur ni gör för att uthärda väntan de första 12 veckorna innan risken minskar? Om det här går vägen blir det vårt 4e barn. Det var inte planerat, men oron är ändå minst lika stor. Har haft många tidiga mf och pendlar mellan hopp och förtvivlan, vet inte hur jag ska förhålla mig till den här graviditeten alls... Och illamående är jag redan till tusen... Gnällig, men glad...

Försöker sysselsätta mig med annat.. vet att det är svårt men jag försöker lite på min kropp och att jag ändå inte kan göra något..
  • Ememem
    Annas87 skrev 2016-09-04 20:42:36 följande:

Jag plussade förra veckan och är gärna med i gruppen!! BF 6 maj????

Skicka ett PM till mig om du vill vara med i fb gruppen så lägger jag till dig :)
  • Ememem

PMa mig om ni vill vara med i fb gruppen, den är hemlig så går inte att söka på och ingen utomstående kan se att ni är med i den.

• Ememem
    happylife skrev 2016-09-09 16:59:49 följande:

Hej! Vågar mig in lite försiktigt...plussat idag på äl+11 med ett lloyds testa tidigt. Har bagage med mf och sent avbrytande så är väl typ livrädd för att det ska gå fel igen. Men det är bara att tuta och köra! Blir mitt första barn och min mans tredje.

Hoppas testen ökar nu och att jag får "gravid" på det digitala på BIM dagen på måndag!

Åh vad härligt! Stort grattis!
  • Ememem
    Mirjam91 skrev 2016-09-11 08:31:12 följande:

Så här ser mitt plus ut idag på BIM -3 :) Plussade i förrgår. BF blir 23 maj på min födelsedag. Haha!

Hur var det med Facebook-grupp? Tkr det är enklare att skriva där :)

PMa mig om fb gruppen.
  • Ememem
    happylife skrev 2016-09-10 06:45:22 följande:

Hur funkar det på fb, är det en "Wall" man skriver på eller är de forum som här? Är de bättre? Känns lite dubbelt att ha båda, eller?

Det är en hemlig grupp så ingen utomstående ser att man är med. Det blir ju som en vägg där man skriver inlägg. Jag tycker det är lättare att följa varandra och att svara på inlägg.
  • Ememem
    LillaPyret skrev 2016-09-13 19:19:26 följande:

Vore ju jättekul :)

PMa mig om du vill vara med i fb gruppen :)
Svar på tråden BF maj 2017