Inlägg från: Aikido |Visa alla inlägg
  • Aikido

Angående a-traktor?

Nu ska vi se... vill jag ha fler fordon som går i 30 km/h på de stora vägarna vars förare inte har vett att häkta på dem en LGF-skylt som verkligen syns och reflekterar någon strimma strålkastarljus i mörkret? Tänka, tänka, tänka. Nej. Inga tips från mig.

• Aikido
    vodde123 skrev 2016-08-25 19:04:49 följande:
    Hej Aikido!

Därför vill vi höja hastigheten till 50 km/h.. Det du säger om LGF-skylten vet jag inte, alla mina polare som kör har den väl synlig på bakdelen eller bakrutan. prnt.sc/cac6n9
    De jag har sett syns dåligt i mörker. Ni som kör sådana får väldigt gärna smycka ut bakändarna med många röda reflexer. Kanske t.o.m. en liten saftblandare.
  • Aikido
    bängolle skrev 2016-08-26 14:58:03 följande:
    Anonym12345- Folk som inte unnar andra människor att göra sånt dom gillar, tex en 15-åring i en epatraktor, är som livets hemorojder. Tänk på det när du blivit vuxen. Eller nu.
    Det finns ju ganska många grader på det där. Ska man unna motorintresserade ynglingar att köra streetrace på allmänna vägar, förstöra hela parkeringsplatser med gummispår o.s.v.? Sådana idioter skulle lagföras och dömas till att få tjänstgöra som barfota rikshaförare under svenska vinterförhållanden.
Svar på tråden Angående a-traktor?