• Mila

Bim 4-6/9 någon mer?

Hej! Jag har Bim den 6/9. 3 månader efter MF så hoppas att det är vår tur nu.

Jag använder mig av fertility friend och tempar. Hur bra som helst! Vet att jag hade ÄL för 6 dagar sedan :)

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    Snurrfia skrev 2016-08-29 14:46:37 följande:

Beklagar ert MF och hoppas att det går bra mycket snart Mila.

Totteplopp min glada gubbe kom upp när man tryckte kolon+bindestreck+slutparantes altså : - ) som på gamaldags vis, men vet inte hur man gör andra gubbar.

Tack så mycket!
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    InaLo skrev 2016-09-01 07:50:06 följande:

Gjorde ett test i dag. Negativt. Vet att det kan vara för tidigt men jag plussade på äl+10 med dotter och jag är ju äl+10 i dag. Så det finns inte mycket hop kvar.

Vet att det är svårt, men jämför inte med tidigare. Ägget fäster oftast mellan äl+6-9 så fäste det igår så är det nog för tidigt att se än..
  • Mila
    InaLo skrev 2016-09-08 21:18:22 följande:

Micka!

Då var det inte röda tanten som kom och ingen söt junibebis. Grattis till graviditeten. Maj är ju inte så tokig heller.

Själv fick jag min mens i går. Så nu jädrar blir det ny tag. Klart man blir besviken men samtidigt är bebisvärkstad en spännande tid i livet. Hoppas så klart att det går fort men också tänkt njuta av längtan även om det skulle ta lite tid. Jag väntar ju på just den rätta bebisen. Vilken tur att det tog 10 månader förra gången. Annars hade det inte blivit just min lilla underbara 5åriga Tejej som det blev. Det var ju just henne jag ville ha!

Gud vad härligt att du är så positiv! Önskar jag med var så.
Svar på tråden Bim 4-6/9 någon mer?