Inlägg från: totteplopp |Visa alla inlägg
  • totteplopp

Bim 4-6/9 någon mer?

Hej! Jag har bim 4-5/9 är på första försöket, borde inte ha höga förväntningar men jag kan ju inte låta bli;) . Jag börjar jobba igen nu efter föräldrarledighet så jag hoppas att jag får fullt upp så jag glömmer att tänka och fundera :)

• totteplopp

Jag ska försöka hålla mig till bim iallafall, har ett test hemma som jag inte vill slösa bort för tidigt;). Mitt senaste barn kom till på första försöket och känns mer som lucky shot ;), den äldre på tredje. Så är lite pessimistiskt inställd på att det kommer ta tid denna gången, alt mf.

Har ni barn sedan tidigare?

• totteplopp

Jag blir 37 i år så då är väl statistiken densamma kan jag tänka mig. Ja så är det för oss med feagnoli att folk runt om tror att det kommet gå fort igen, kanske därför jag "skyddar" mig med negativa tankar för att inte bli besviken. Ändå finns ju självkart hoppet där :)

• totteplopp

Jag har verkligen ingen koll på äl+ men om jag hade äl i måndags är jag på äl +5 om jag förstått er rätt?

• totteplopp

Jag har nog inga symtomer alls, lite dragningar i nedre delen av magen men tror faktiskt att det är mina tarmar som spökar. Jag är trög i magen men det känns väl väl tidigt som symtom va?

Det där med vita flytningar som jag har nu vill jag minnas att jag brukar ha. Det är på gott och ont att inte ha några symtomer för då spekulerar jag inte hela tiden men sjukt tråkigt ;).

Det konstiga är att jag ändå är inställd på att få ett plus, haha det får jag väl äta upp på söndag då jag har bim.

Svar på tråden Bim 4-6/9 någon mer?