BF Maj 2017
Vi bor i västerås.
Vart bor ni?
Ja jag tycker också det är sjukt att det ska vara så olika beroende på vart man bor. jag kan tycka att alla ska erbjudas samma sak inom vården.
Vi bor i västerås.
Vart bor ni?
Ja jag tycker också det är sjukt att det ska vara så olika beroende på vart man bor. jag kan tycka att alla ska erbjudas samma sak inom vården.
Hoppar in här då jag visst är gravid! Känns helt overkligt då vi gick om varandra här hemma under ÄL-tiderna. Vi fick till det en gång fyra dagar innan ÄL men det räckte visst.. Vår första knodd tog 8-11 månader att göra så var inte inställd på detta :) Plussade igår svagt med en sticka och med cb digital idag :)
Jag har mått illa dagligen sen äl+3 och det blir bara värre. Inte behövt spy än dock, peppar peppar. Känns dock helt sjukt då jag med sonen inte mådde illa en enda gång.
Grattis till alla nya plus! Så härligt att läsa om! Nu när vi börjar bli några stycken kanske vi ska fundera på att ha en Facebook grupp istället om några vill?
Jag har startat en grupp på fb som är hemlig. Jag tror vi måste bli vänner för att jag ska kunna lägga till er men PMa mig ert namn och profilbild så lägger jag till er i gruppen.
Fick detta igår kväll på ÄL+16 så nu ska jag försöka slappna av lite och njuta. :)
Det går inte att PMa dig då din profil är privat.
Jag är också gärna med om det skapas en hemlig FB grupp : -)
Hej! Plusaade förra veckan och har beräknad bf 1 maj! Vårt tredje barn totalt och det andra som kommer födas här i Thailand. Är gärna med i fb gruppen!
Jag kan inte heller pma dig då det står att din profil är privat. Men är gärna med i fb gruppen :)
Sök på emilie.e.eriksson(at)gmail.com på fb så bör ni få upp min profil. En hund på bilden.