Crazzy skrev 2016-09-07 19:57:06 följande:
Hej alla!
Plusade i lördags, har BF 9/5! Första barnet och vi är het nygifta, vi är så exalterade att vi båda eventuellt kommer att hinna dö innan barnet faktiskt kommer, haha!
Jag har haft jättesvårt för att inte berätta för folk, man är ju så glad! Har berättat för närmsta släkten (vilket vi egentligen tänkte vänta lite med, men en skvallrig morbror fick reda på det för tidigt, och då var det ju bara att köra!).
Känner mig konstant lite PMSig (arg/lättretlig), har varit lite illamående och är trött som en klubbad säl :o
Jag kan inte vara den enda som vill göra ALLT NU! Jag vill inreda barnrummet, köpa barnvagn (vi har redan bestämt vilken det blir :'D), köpa blöjor, helt enkelt KAN DET BLI MAJ SNART? Vill om inte annat få se gravid ut... Min syster visade inte förrän i v22 och jag är rädd att jag går samma öde till mötes, jag vill ha bulan så allt inte känns så abstrakt längre...
Oj nu blev det visst lite av en novell haha...!
Grattis! :)
Jag känner likadant trots att det är tredje barnet :) men min yngsta är 8 år så det är ju ett tag sen. Vi satt och kollade på barnvagn här precis haha :)