Inlägg från: misslina |Visa alla inlägg
  • misslina

BF Maj 2017

Hej hej!

Är gärna med här! Har plussat både i tisdag och i onsdags. Ska ta ett digitalt i morgon eller på lördag för att bekräfta. Bim på lördag ;). Är lite nojig då jag fick ett missfall i januari, så springer på toa stup i kvarten;)
    Bf 12-14 maj... Det sägs lite olika :)

Är gärna med i en Fb-grupp ska bara få det bekräftat! Har åkt på världens förkylning och feber. Ligger helt däckad.
    Detta blir tredje barnet! En liten Sladdis blir det nog ;)

• misslina

Idag fick jag det bekräftat med ett cb digital. Gravid 1-2:):) känns helt galet underbart! :)

• misslina

Inskrivning 5 oktober, då är jag i vecka 9.
    Vet inte om det kändes sent? Kom inte ihåg hur det var sist! Hmmm

• misslina
    Blimama34 skrev 2016-09-02 15:00:55 följande:

Grattis till plusset! Vi ligger lika i veckor! Hört att vissa mvc får man komma till i v 6 redan. Vart bor du?

Tack detsamma :)

Ja alltså i Januari när jag var gravid sist så var jag på inskrivning i vecka 7 redan.... Hmmm inte för att det spelar någon större roll egentligen. Annars får jag ringa och boka om jag blir riktigt otålig ;)
  • misslina
    misslina skrev 2016-09-02 15:21:35 följande:
    Tack detsamma :)

Ja alltså i Januari när jag var gravid sist så var jag på inskrivning i vecka 7 redan.... Hmmm inte för att det spelar någon större roll egentligen. Annars får jag ringa och boka om jag blir riktigt otålig ;)
    Västerbotten bor jag
  • misslina
    Ememem skrev 2016-09-02 19:49:38 följande:
    Jag ska på ett första möte för att boka tider etc vecka 9 men sen är min riktiga inskrivning lite senare.
    Aha okej! Ja men då är det nog som det ska ;)
  • misslina
    Majis17 skrev 2016-09-03 11:46:37 följande:

Hej, jag plussade idag 1-2 veckor på cb ????????

Jag var helt säker på att jag inte var gravid, då jag alltid får ont i brösten och lite finnar precis innan mens. Men vart jätte glad när jag såg resultatet, första barnet och bf 14 maj ????????????

Då har du samma
    Bf som mig :)
  • misslina

Trött är jag och ont i brösten. Men annars lugnt. Men illamåendet kommer typ om två veckor....gjort det med de andra två! Så kring Vecka 7.
    Så nu ska jag njuta ;) för sen är det kört! För då kommer toaletten vara min bästa vän ;)

• misslina
    Micka! skrev 2016-09-04 11:47:00 följande:
    Så har det varit för mig med de första två också, men inte med 3:an, då mådde jag mycket bättre! Hoppas det blir lika nu med 4:an, nått jag är rädd för är pupp, gravidklåda som är jättehemskt. Blev igångsatt i 38+ 0 med 3:an för att jag kunde inte sova, rev sönder magen, höll på att bli tokig av klådan!! Men ha toan som bästa vän är inte kul heller....
    Kan ju hoppas att det blir bättre denna gång ;)

Jag har haft med med båda graviditeterna något som heter hepatos. Och då har man för höga värden på gallsyrorna, vilket ger väldigt klåda. Med nummer två blev jag också igångsatt för jag fick aldrig sova och blev helt koko hahha
  • misslina
    lilaemma skrev 2016-09-05 14:39:34 följande:
    Den äldsta pojken är 8, tjejen är 6 och yngsta är 2,5...
    Vi har också en 8-åring och en 6-åring ;)
  • misslina

Grattis till alla nya pluss!

Är i vecka 5 och trött är jag! Trött, trött, trött ;)

Svar på tråden BF Maj 2017