Inlägg från: sultanen |Visa alla inlägg
  • sultanen

BF Maj 2017

Plussade i dag, tjoho! Har en tvååring sedan tidigare och blir helt svettig med tanke på att palla vara gravid i närheten av vildingen ???? Men vi är så glada och jag ska försöka pressa undan den oroliga sidan av mig!

Grattis alla andra, ska bli kul att följas åt!

• sultanen
    Ememem skrev 2016-08-27 00:55:42 följande:

Jag har startat en grupp på fb som är hemlig. Jag tror vi måste bli vänner för att jag ska kunna lägga till er men PMa mig ert namn och profilbild så lägger jag till er i gruppen.

Det går inte att PMa dig då din profil är privat.
  • sultanen
    Juttas skrev 2016-08-29 18:26:47 följande:

Hej..

Jag gjorde en konisering den 18/8 och plussade i fredags den 26/8.

De sa till mig efter koniseringen att jag kunde börja blöda färskt blod efter 1-2 veckor då skopan lossnar.

De två dagarna har jag haft småblödningar..en liten större i morse. En halv binda typ. Sen typ bara små små skvättar under dagen. Nästan inget i trosskyddet utan mest på pappret. Inga klumpar...

Jag känner att om det vore missfall borde jag väl blöda massor? Kanske bara är koniseringen som gör att jag blöder. Vad tror ni? Jag har ömma bröst och mensvärk i magen typ. Förändrat smaksinne

Mvh johanna

Missfall ter sej så olika så det är svårt att säga. Gissar på konoseringen om de nu sa att det var en biverkning av det! Ta ett nytt test nästa vecka och se om plusset blivit starkare :) Helst ett digitalt som indikerar veckor, det ökar ju inte vid MF. Håller tummarna för dej!
  • sultanen
    LoMos skrev 2016-08-31 19:49:04 följande:

Jag plussade igår beräknad till 11 maj. Jag vill också gärna va med i fb gruppen. Vad heter den?

PM:a trådstartaren så guidar hon dej till gruppen!
  • sultanen
    Mammaullis1978 skrev 2016-08-31 22:16:00 följande:

Hej, jag hoppas jag plussar om en vecka eller två...

Har ett litet befruktat ägg i magen, så tummar och tår hålls att det fäster och utvecklar sig till en liten bebis som då beräknas 17 maj

Åh, håller tummarna!
Svar på tråden BF Maj 2017