BF Maj 2017
Hej!
Jag plussade i torsdags på äl+10 och har inte bim först på onsdag den 24e men jag hoppar in här ändå :)
Bf den 2 maj och det här blir första barnet för oss :)
Hej!
Jag plussade i torsdags på äl+10 och har inte bim först på onsdag den 24e men jag hoppar in här ändå :)
Bf den 2 maj och det här blir första barnet för oss :)
Jag plussade idag! :D
Helt oväntat då vi endast fått till det en gång nu och ägglossning skedde ngra dgr tidigare än beräknat. Nu hoppas vi bara på att denna vill stanna. Hade ett MA i mars, vecka 13, som upptäcktes på KUB. Det va väldigt ledsamt, de trodde den dött bara en dag innan för den hade rätt storlek för tiden. :'( har ett gäng tidiga missfall i bagaget också. Men men man får försöka se framåt. :)
BIM-5 idag. När plussade ni? :)
Nej jag har inte gjort de än, försöker vänta 1-2 veckor till om jag kan hålla mig.
Har du ringt?
Vi bor också i Västerås :)
Tack! <3
Åå jag har varit där, 6 st tidiga i rad innan vi fick till min yngsta, det är inte kul. :'(
Jag hoppas att våra vill stanna denna gång. <3
Idag har jag bim (äl+16) men ingen blödning än. Vet ju att jag är gravid men jag är ändå orolig varje gång jag går på toaletten att jag ska se blod.
Tar progestron (lutinus) pga mina tidiga missfall o vet att de kan skjuta på mensen/blödningen. Men mina gravtest ökar i styrka fortfarande, imorse fick jag även gravid 2-3 på digitala gravtesten så borde ju vara positivt? Har symtom också o idag o speciellt nu ikväll mår jag riktigt illa vilket jag kanske också ska se som positivt i sammanhanget :)
Någon mer än jag som känner sig lite orolig?
[quote=76912949][quote-nick]paron skrev 2016-08-25 16:58:57 följande:[/quote-nick]
Plussade idag. Efter 4 mf så är jag väldigt rädd :( Nästan som att jag förväntar mig missfall denna gång också :/
[/quote
Vi har också haft flera missfall...6 stycken sen september 2014 och är gravid nu igen i v 4+1. Ledsen över att även ni behövt gå igenom missfall :(
Förstår o känner igen din rädsla o oro. Den kommer över mig också ibland o jag är rädd varje gångväg går på toaletten ifall jag ska se blod. Försöker så gott det går att tänka positivt o glädjas för om det blir missfall kan jag ju ändå inte påverka.
Jag ska få vul när jag är v 6+1 och så hör jag digitala gravtest ibland gör att se så att hcg ökar samt gör att lugna något.
Eftersom du också gått igenom flera missfall borde du också få extra stöd i graviditeten.
Kram <3
Bruna flytningar idag på BIM! Panik!
Så har mina båda tidigare mf börjat. Känns som det bara är att avvakta och se om det kommer mera. Var som vit flytning men m brunt i det. Sen efter typ 2-3 toabesök så var d över. Tog en ny test innan det imorse och det var iaf starkare än tidigare.
Imorn lär det visa sig tänker jag.
Är också gärna med i en fbgrupp, men även jag vill att den ska vaar hemlig då vi vill hålla graviditeten hemlig än så länge :)
Fick detta igår kväll på ÄL+16 så nu ska jag försöka slappna av lite och njuta. :)
Men det är några som PMat mig. Jag testar att skriva till dig! Ska se om jag kan kolla på inställningarna.