BF Maj 2017
Hej, gör dig sällskap här inne då jag plussade supersvagt test i torsdags. Tog ett digitalt igår som visade Gravid 1-2 veckor. Har bim i morgon. Beräknat bf enligt appar blev 29april men det brukar alltid flyttas framåt för min del.
Hej, gör dig sällskap här inne då jag plussade supersvagt test i torsdags. Tog ett digitalt igår som visade Gravid 1-2 veckor. Har bim i morgon. Beräknat bf enligt appar blev 29april men det brukar alltid flyttas framåt för min del.
Hittade inte att det fanns en tråd för oss med bf i maj 2017 så tänkte att jag startar en och hoppas fler vill hänga på.
Jag plussade svagt svagt igår och fick idag gravid 1-2 veckor på digitalt. Detta blir mitt andra barn, har ett barn född i maj 2015.
Känner mig lite orolig över att jag redan börjat må illa, mådde aldrig illa med första.
Överväger dock att säga BF enligt sista mens när jag ringer bm för att ev kunna få tid till vul lite tidigare.
Hej!
Jag plussade i torsdags på äl+10 och har inte bim först på onsdag den 24e men jag hoppar in här ändå :)
Bf den 2 maj och det här blir första barnet för oss :)
Här är en till som precis har plussat! Igår på BIM-5 fick jag ett väldigt starkt andra streck på testet! Har aldrig fått så starkt så tidigt!
Förhoppningsvis andra barnet men fjärde graviditeten. Dottern kom via ivf på första försöket efter två års försök. Blev gravid för ett år sen spontant men mf i v9. Åter gravid på egen hand i mars men mf i v7. Så hoppas nu att denna tredje spontan graviditet får gå hela vägen till bf 5 maj! Tar detta på det starka plusset som ett gott tecken :)
Idag börjar mitt illamående göra sig påmind...
Nu på morgonen var det svårt att svälja ner kaffet.
Morgonkaffet som är den bästa koppen iaf för mig :) Får se hur det går med gröten om en stund ;)